beantwoord

Decoder aansluiten nieuwe smart tv

• 2 november 2018
  • 2 reacties
  • 349 x bekeken

Goedendag,

Ik heb een nieuwe smart tv gekocht en heb de HDMI van mijn decoder aangesloten (verder niks gewijzigd met stroom en verbindingset). Als de nieuwe tv opstart zie ik wel tele2 in beeld, maar als ik het juiste hdmi kanaal selecteer dat geeft de tv aan geen signaal "controol de stroom van het apparaat en de kabelverbindingsstatus". Het groene lampje op mijn decoder brand gewoon en de netwerk kabel geeft ook lichtjes alsof het goed werkt.. Wat te doen om wel TV te kunnen kijken?

Groeten,

Merle
icon

Beste antwoord door Gela 2 november 2018, 19:44

Je hebt een nieuwe smart tv =slim gekocht en aangesloten. Hij start op en je ziet het Tele2 logo in beeld en dan ga je alsnog een HDMI kanaal selecteren, waarom doe je dat?

Die slimme tv heeft dat kanaal toch zelf gevonden want je ziet al Tele2 in beeld. Doe even niets en laat hem rustig doorgaan dan zou het beeld moeten komen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Badge +2
Je hebt een nieuwe smart tv =slim gekocht en aangesloten. Hij start op en je ziet het Tele2 logo in beeld en dan ga je alsnog een HDMI kanaal selecteren, waarom doe je dat?

Die slimme tv heeft dat kanaal toch zelf gevonden want je ziet al Tele2 in beeld. Doe even niets en laat hem rustig doorgaan dan zou het beeld moeten komen.
Reputatie 5
Badge +2
Hé Merle,

Zoals Gela al gezegd heeft staat je TV al op het goede kanaal zodra je het Tele2 logo ziet staan.

Heb je inmiddels weer beeld??