beantwoord

D1 maximum aantal decoders

• 25 juni 2017
  • 24 reacties
  • 1021 x bekeken

Ik heb een nieuwe decoder van tele 2 met foutmelding d1 maximum aantal digitale itv decoders aangesloten kan iemand mij helpen.
icon

Beste antwoord door Christel van Tele2 26 juni 2017, 08:26

Hi Wesleyvink,

Ik heb je oude decoder verwijderd zodat je nieuwe het moet doen. Laat je het weten als het is opgelost?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

24 reacties

Iemand online van tele 2 die mij kan helpen. Moet vanavond programmas opnemen namelijk.
Reputatie 7
Badge +4
Dit kan alleen de klantenservice verhelpen. In het systeem moet de oude decoder eruit gehaald worden. Die zijn er pas morgen weer. Wij als medeklanten kunnen je wel vertellen waar het zit, maar niet voor je oplossen.
Oke gek aangezien ik net ergens iemand zag met hetzelfde probleem en dat werd door een tele.2 medewerker opgelost. Hopelijk lezen ze mijn topic ook.en kunnnen ze mij ook.helpen het op.te lossen
Hoop doet leven.
Zeker ik wacht het even af
Reageert er nog iemand van tele.2. Er word gereageerd op.iemand anders zijn topic dat ik.een topic of.forum.moet aanmaken en dan krijg je geen reactie meer whahahaha
Dankjewel frenk van tele 2 dan wacht ik even tor 1 van uw collegas helpt
Ik vroeg mijzelf al af waar je Frenk vandaan haalde, maar dat komt natuurlijk door de meerdere posts over hetzelfde onderwerp.

https://forum.tele2.nl/tv-187/d1-foutmelding-65706/index1.html
Nou gaat iemand nog helpen wil graag vanavond mijn tv gebruiken. Moet dingen opnemen
Ik denk dat je pech hebt. De laatste reactie van Frenk is meer dan een uur geleden en van Christel meer dan twee uur. Ik vermoed einde werktijd 😮
De foutcode geeft aan dat je het max aantal decoders bereikt hebt, dat houd dan in dat je er nog een tot je beschikking hebt.
Kun je die dan niet gebruiken voor je opnames vanavond, en dan morgenvroeg even Tele2 bellen om de oude uit het systeem te halen zodat je de nieuwe aan kunt melden.
Ik heb de oude vandaag op het postkantoor afgegeven vandaar hahahqq
Reputatie 1
kreeg dezelfde "maximum aantal digitale itv decoders aangesloten" melding bij poging tot aansluiten 2e tv decoder in slaapkamer, zelfs bij wisselen van die op markplaats gekochte decoder in huiskamer. als ik het intussen goed begrijp is enige mogelijkheid voor 2e toestel extra decoder huren a 3/4/5 ? p.mnd ?
Ik heb gewoon een nieuwe gehad aamgezien de oude stuk was. Dus hoef niks bij te betalen. Schijnbaar hebben ze oude nog niet uit systeem gehaald.morgen maar bellen.
Reputatie 7
Badge +4
Klopt. Extra decoders van Marktplaats heeft geen zin. Het systeem staat 1 of 2 decoders toe. Ook de opname functie van een decoder ligt vastgelegd in het systeem. Maar zodra je belt wordt de oude verwijderd en kun je de nieuwe (met dezelfde functie) weer aansluiten.
Badge +2
Hi Wesleyvink,

Ik heb je oude decoder verwijderd zodat je nieuwe het moet doen. Laat je het weten als het is opgelost?
Reputatie 3
Badge +2
Dit gebeurt zodanig vaak dat ik er een vraag over gesteld heb. Speciaal een topic voor geopend!
https://forum.tele2.nl/tv-187/maximum-aantal-decoders-65903/index1.html
Reputatie 1
kreeg dezelfde "maximum aantal digitale itv decoders aangesloten" melding bij poging tot aansluiten 2e tv decoder in slaapkamer, zelfs bij wisselen van die op markplaats gekochte decoder in huiskamer. als ik het intussen goed begrijp is enige mogelijkheid voor 2e toestel extra decoder huren a 3/4/5 ? p.mnd ?

hallooo tele2,
mijn / de vraag staat nog..

intussen in de slaapkamer de tele2 TV app op mn mobil gezet en 3x ww en gebruikersnaam ingevult maar nada, alleen de gids, geen TV! na verder checken blijkt nu dat je alleen tv krijgt bij een interactief met opnemen etc tele2 abbo. hehe vlug dus tele2 app er weer af gegooit maar niet zo snel als jurjen van tele2 mijn vorige post van dit forum verwijderde en dit vraagteken voor me achterliet waar eerst mijn vraag over diverse (ook chinese) mobile verwisselbare keyboards stond: https://forum.tele2.nl/kelder-178/tele2-email-instellen-op-niewe-mobiel-65812/index1.html#post398306

voor resterend half jaar tele2 tv in slaapkamer meen ik intussen te begrijpen dat er bij basis pakket tv tel inet slechts een tv toegestaan is en de niewe netwerk kabel naar slaapkameren op marktplaats aanschafte tv tuner (blijkbaar met 2e decoder erin?) noch de TV app op mobil. upc eruit geggooit ivm jaren storing zonder oplossing maar het basis signaal van zo'n 25 zenders is gratis en zonder storing maar matig van inhoud en kwaliteit. Tele2 via oude tel stopcontact langzaam inet maar goed tv signaal, kom op nou tele2 1 TV max. hoe bedenken jullie het :-(
Reputatie 7
Badge +4
Als je een 2e decoder wilt dan gelden de volgende zaken:
1) Je internet verbinding moet voldoende snelheid bieden. Als jij te ver van de wijkcentrale woont kun jij geen twee decoders tegelijk gebruiken en voorkomt Tele2 klachten en kosten. Oplossing is soms een sneller internet abonnement te nemen als dat op jouw adres wel aanwezig is.
2) Je dient een abonnement voor een 2e decoder te nemen. Alleen een decoder op marktplaats kopen zal niet werken. Op jouw internetverbinding worden alleen het aantal apparaten toegelaten waarvoor er abonnementen zijn afgesloten. De persoon die jou de decoder verkoopt zal ook nog een afkoopsom toegezonden krijgen omdat de decoder door Tele2 alleen maar verhuurt wordt en nooit verkocht.
Reputatie 1
hi eric,

dank voor je uitleg en hier eerder gemeten snelheid van paar weken terug en wat vandaag op tele2 tv te zien was. alle kanalen zo en ik hoef dat niet op 2 tv's.

heeft tele2 zelfde storings regeling als upc ofwel waneer word het financieel interessant voor mij om storing te melden.

geen tv en radio na div resets over uren verspreid. wifi via tele2 werkt.
Reputatie 1
oops dat was de D1 melding van teveel decoders (eentje illigaal? dus) sorry en zal 'm weg gooien.

hier wat vandaag op tv bij tele2 was:
Alstublieft.

Daar kun je de tv tafel mee afstoffen, want dat ziet er niet uit zo hĂ© 😉
Het kan ook zijn dat je stof spaart, dan heb ik niets gezegd.
Reputatie 7
Badge +4
Bel morgen even de klantenservice, dan kunnen ze decoders die niet meer op jouw account hoeven te staan weghalen. Dan kun je weer een nieuwe aanmelden.
Badge +2
@ja-dresscher
Bedankt voor je reactie.
Ik vraag je alsjeblieft een nieuw topic aan te maken, zo blijft het voor ons ook overzichtelijk en lopen gesprekken niet door elkaar.
Andere forumleden kunnen je dan helpen, en een moderator zal dan ook snel je topic oppakken.
Dank je wel.
Groet, Christel