beantwoord

D1 foutmelding

• 2 december 2018
  • TV
  • 2 reacties
  • 111 x bekeken

• Durft te vragen
  • 0 reacties
Op het internet lees ik dat ik geholpen kan worden door de klantenservice. De klantenservice wijst mij erop dat ik zelf een wijziging aan moet brengen in het kastje. Kan iemand mij hier op een makkelijke manier mee helpen?

icon Beste antwoord door WhTurner 2 december 2018, 14:04

Is dit de melding dat het maximum aantal decoders is aangesloten? Dat kan je niet zelf verhelpen. In de administratie van Tele2 moet de oude decoder(s) uit je abonnement worden gehaald. Dat kan een moderator voor je doen, maar dat wordt maandag of dinsdag. Ook de klantenservice kan dat, probeer het nog eens en zeg dat de oude decoder moet worden verwijderd.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 Reacties

Is dit de melding dat het maximum aantal decoders is aangesloten? Dat kan je niet zelf verhelpen. In de administratie van Tele2 moet de oude decoder(s) uit je abonnement worden gehaald. Dat kan een moderator voor je doen, maar dat wordt maandag of dinsdag. Ook de klantenservice kan dat, probeer het nog eens en zeg dat de oude decoder moet worden verwijderd.
Reputatie 4
Badge +2
De D1 foutmelding is inderdaad de maximaal aantal decoders foutmelding.

@Lpinto Zou je je klantnummer aan je profiel kunnen toevoegen? Dan kijk ik wat er aan de hand is en of ik het direct voor je kan oplossen.

Groet, Kevin