beantwoord

Bezig met opstarten

• 11 mei 2017
  • 9 reacties
  • 1863 x bekeken

Mijn tv doet het niet meer hij blijft hangen op het scherm tele2 interactieve televisie bezig met opstarten. Internet doet het nog wel dus ik weet verder niet wat er is. Ik heb ook al een andere kabel geprobeert
icon

Beste antwoord door Christel van Tele2 23 mei 2017, 09:36

Top! Onze technische afdeling op het hoofdkantoor heeft voor je gekeken wat er aan de hand is. Je gegevens zijn opnieuw ingeladen en ik wil je vragen om het opnieuw te proberen. Ik hoor graag van je of het is opgelost 🙂
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Badge +2
Welkom op het forum, 321nicolas.

Zou je je klantnummer kunnen toevoegen in je profiel of de middels een Privébericht naar Christel kunnen sturen? Heb je je decoder en modem al opnieuw opgestart?
Badge +2
Ik heb nog niets van gehoord, 321nicolas. Is je storing verholpen?
Badge +2
Bedankt voor je privébericht!

Blijft je decoder vaststaan op 'opnieuw opstarten' of gaat hij uit zichzelf ook opnieuw opstarten?
hij blijft vaststaan op bezig met opstarten en hij doet verder niks
Badge +2
Op dit moment is je modem niet online. Reset je je modem vaak? Ik wil je vragen om je modem en decoder aangesloten te laten staan, zonder te resetten, zodat ik dit kan uitlezen om te kijken wat de beste oplossing voor je is.
Ik was vanmiddag weg en had router uit staan ik laat hem vanaf nu aan staan
Badge +2
Top! Onze technische afdeling op het hoofdkantoor heeft voor je gekeken wat er aan de hand is. Je gegevens zijn opnieuw ingeladen en ik wil je vragen om het opnieuw te proberen. Ik hoor graag van je of het is opgelost 🙂
Badge +2
Ik heb nog niks van je gehoord. Kan je inmiddels televisie kijken? 🙂
Badge +2
Ik heb niets meer van je gehoord, 321nicolas. Het topic zal daarom gesloten worden. Als je nog vragen hebt kan je een nieuw topic openen.