beantwoord

Beeld blijft hangen en reageert niet op AB

• 26 januari 2017
  • 8 reacties
  • 275 x bekeken

Ik ben iets aan het opnemen en wilde tegelijkertijd iets kijken via uitzending gemist, maar het beeld blijft hangen op het informatiescherm waar het programma over gaat. Ook reageert het niet op de afstandsbediening, en aangezien ik iets aan het opnemen ben kan ik de ontvanger ook niet resetten.
Sowieso de laatste tijd veel gedoe, vooral met programma's terugkijken via de gemist optie, dan loopt het betreffende programma al een heel eind als er plots een zwart scherm komt met eerst de melding (in gebrekkig Nederlands) "poging opnieuw verbinding video" en daarna "programma niet beschikbaar", terwijl ik er allang naar aan het kijken was. Als ik het dan opnieuw probeer gaat het weer goed, erg vreemd.
Heb ik misschien een verouderde ontvanger...?
icon

Beste antwoord door Tom van Tele2 27 januari 2017, 14:51

Ik heb je een nieuwe decoder toegestuurd (met een retourdoos voor de oude), je zult hem in de loop van volgende week ontvangen. Ik hoor graag of het allemaal beter werkt met de nieuwe decoder.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Wat vervelend, Martine! Zou je me middels een privébericht je volledige naam, adres en woonplaats, je klantnummer en je geboortedatum kunnen sturen? Dan kan ik met je meekijken in het systeem.

Groetjes Tom
Reputatie 4
Badge +3
Ik heb je een nieuwe decoder toegestuurd (met een retourdoos voor de oude), je zult hem in de loop van volgende week ontvangen. Ik hoor graag of het allemaal beter werkt met de nieuwe decoder.
Hoi Tom,
Ik zie nu dit bericht pas, heb vandaag alleen een doos ontvangen en snapte al niet waar dat voor was, en ik vermoedde al dat het hiermee te maken moest hebben :)
Ik wacht nog even af of/wanneer de nieuwe decoder geleverd wordt.
Bedankt!
Reputatie 4
Badge +3
Heb je de nieuwe decoder inmiddels wel ontvangen, Martine? Volgens het systeem is de verzending afgerond.
Ik denk dat 'ie bij de buren is afgeleverd, heb zo'n 'gemist' kaartje in de bus gehad maar de buren zijn nog niet thuis geweest sinds ik het geprobeerd heb...
Heb inmiddels de nieuwe ontvanger in huis, maar ik neem aan dat als ik die aansluit ik al mijn opnames op de oude kwijt ben, dus ik wacht nog even met het terugsturen van de oude, hopelijk is dit geen probleem?
Reputatie 4
Badge +3
Dat is inderdaad geen probleem hoor, fijn dat je de nieuwe inmiddels hebt ontvangen!
Reputatie 4
Badge +3
Wegens inactiviteit ga ik dit topic nu sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.

Groetjes Tom