beantwoord

basis internet + interactieve tv

• 19 juni 2016
  • 1 reactie
  • 120 x bekeken

Beste,

Graag zouden wij van kpn naar jullie willen overstappen, maar we hebben een aantal vragen.
We willen een combinatie van internet met 1 of evt. 2 tv's. Echter is het ons niet duidelijk hoe dit werkt.
Als wij basis internet + interactieve tv bestellen (+ evt. een extra interactieve tv ontvanger voor een tweede tv), hebben we dan alles wat we nodig hebben: of komen daar nog kosten van een kastje/monteurkosten bij?
Kunnen we dit zelf installeren?

Mvg,
Sanne Jorna
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 21 juni 2016, 13:47

Hoi Sanne,
Wat leuk om te lezen dat je geïnteresseerd bent!
Ik zal je helpen zover ik kan. 🙂
Er komen geen extra kosten. bij. Als je je abonnement samenstelt als nieuwe klant krijg je de eerste 3 maanden korting. Daarna vervallen de kortingen.
Als je een extra decoder wilt, betaal je daar per maand een klein bedrag extra voor. Je modem is in bruikleen. Dus hiervoor betaal je niet. De voorwaarde is wel dat als je besluit om weer over te stappen je deze terugstuurt. Anders komt er wel een rekening jouw kant op van ongeveer 90 euro.
Als je het zelf wilt installeren hoef je geen kosten te betalen voor de monteur. Je ontvangt een heel handige gebruiksaanwijzing en eigenlijk lukt het iedereen wel om het zelf aan te sluiten. Het staat er stap voor stap uitgelegd. En lukt het toch niet kun je altijd naar het forum komen of de klantenservice bellen voor wat advies.

Mijn collega's van de salesafdeling zouden je hier alles over kunnen vertellen en kijken of ze nog een mooie aanbieding voor je hebben. Dit gratis nummer is 0800-1602.

Kan ik je verder nog ergens mee helpen Sanne? Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Sanne,
Wat leuk om te lezen dat je geïnteresseerd bent!
Ik zal je helpen zover ik kan. 🙂
Er komen geen extra kosten. bij. Als je je abonnement samenstelt als nieuwe klant krijg je de eerste 3 maanden korting. Daarna vervallen de kortingen.
Als je een extra decoder wilt, betaal je daar per maand een klein bedrag extra voor. Je modem is in bruikleen. Dus hiervoor betaal je niet. De voorwaarde is wel dat als je besluit om weer over te stappen je deze terugstuurt. Anders komt er wel een rekening jouw kant op van ongeveer 90 euro.
Als je het zelf wilt installeren hoef je geen kosten te betalen voor de monteur. Je ontvangt een heel handige gebruiksaanwijzing en eigenlijk lukt het iedereen wel om het zelf aan te sluiten. Het staat er stap voor stap uitgelegd. En lukt het toch niet kun je altijd naar het forum komen of de klantenservice bellen voor wat advies.

Mijn collega's van de salesafdeling zouden je hier alles over kunnen vertellen en kijken of ze nog een mooie aanbieding voor je hebben. Dit gratis nummer is 0800-1602.

Kan ik je verder nog ergens mee helpen Sanne? Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko