vraag

Animal planet

• 5 maart 2015
  • 10 reacties
  • 721 x bekeken

Ik zou graag animal planet in mijn pakket hebben, maar een van de medewerkers zei op een vrij kinderachtige manier dat animal planet niet meer uitzend, dus ik zei, hij staat op internet er nog wel bij, ze zou dat aanpassen.
Tot mijn verbazing staat hij er nog steeds op.
Ook kregen we van jullie nat geo wild, die is bij mij weg, niet meer te vinden, mijn hele zenderoverzicht is een zooitje, ik kom steeds zenders tegen waar ik geen toestemming voor heb, super irritant.
Zit te denken om over te stappen, heb te veel problemen met jullie

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Badge +5
Nat geo wild zit alleen in het plus pakket. Animal planet deelt zendtijd met een andere zender en ik geloof dat dat TLC is. Ze zenden nog maar een paar uur uit.

Kpn bijvoorbeeld heeft hem wel apart maar wel in hun pluspakket
Reputatie 6
Badge +5
Dat is al even niet meer zo, hoor. :)
Animal Planet zit ook in het pluspakket HD nog wel. :D
En 24 uur per dag. En Nat Geo Wild HD ook.

Waarom een van de medewerkers anders zou beweren
is me een raadsel:? Ik heb het zelf namelijk ook. :)
Lijkt me dan leuk als ze dat gaat 'aanpassen'.
Top antwoord weer 'van Tele2'.....
Badge +5
Animal Planet in het pluspakket? hmmm... de laatste keer dat ik animal planet zag was samen op het kanaal van TLC.
Zal straks eens kijken want ik heb ook Plus pakket maar heb hem niet gezien nog.

Nou zoek ik er ook niet echt naar moet ik eerlijk zeggen met die oude programma's uit 2003 zoals animal cops etc. EN dan steeds weer herhaald. Is net zoiets als Border security, steeds dezelfde afleveringen.:(

Maar voor Saskia wel goed nieuws dan, heeft alleen een Plus pakketje nodig dus 🙂
Reputatie 6
Badge +5
Jaja, echt waar! :)
Nat Geo Wild HD en Animal Planet HD zijn, als je het pluspakket
hebt, de 16e en 17e HD zender bij Tele2.
Pluspakket voor € 5,- was voor mij sowieso wel oké.
Animal Planet in het pluspakket? hmmm... de laatste keer dat ik animal planet zag was samen op het kanaal van TLC.
Zal straks eens kijken want ik heb ook Plus pakket maar heb hem niet gezien nog.

Nou zoek ik er ook niet echt naar moet ik eerlijk zeggen met die oude programma's uit 2003 zoals animal cops etc. EN dan steeds weer herhaald. Is net zoiets als Border security, steeds dezelfde afleveringen.:(

Maar voor Saskia wel goed nieuws dan, heeft alleen een Plus pakketje nodig dus :)
Tlc deelt al heel lang geen zender meer met animal planet, helaas.
Maar bedankt voor je reactie
Reputatie 6
Badge +5
Helaas?
Animal Planet (HD) zend nu 24 uur per dag uit. :)
Zit alleen niet meer in het basispakket....
Zou je dus alleen een pluspakket voor € 5,- per maand er bij moeten hebben.

Of heb je Digitale Tv van Tele2?
Helaas?
Animal Planet (HD) zend nu 24 uur per dag uit. :)
Zit alleen niet meer in het basispakket....
Zou je dus alleen een pluspakket voor € 5,- per maand er bij moeten hebben.

Of heb je Digitale Tv van Tele2?

Heb jij dat ook dat pluspakket, je weet zeker dat animal planet erbij zit, want dan stap ik vandaag nog over
Reputatie 6
Badge +5
Yep. Ook in een ander topic al gezegd. ;)
Raar dat ze dat zeggen bij de klantenservice...
Het is nog wel vrij nieuw, vanaf december.
Misschien dat nog niet iedereen dat daar weet:?
Reputatie 7
Wat moeten we ons daarbij voorstellen? Het callcenter geeft inderdaad wel vaak wat eigenaardige reacties.

Als je steeds zenders tegenkomt waar je geen toegang toe hebt is het een kwestie van deze zenders in "instellingen-tv/audio-toon en verberg zenders" verbergen. Dan kom je ze tijdens het zappen niet meer tegen.
Een van de medewerkers zei op een vrij kinderachtige manier