beantwoord

Alles retour gestuurd

  • 10 november 2016
  • 4 reacties
  • 87 x bekeken

Hallo,

Ik heb een tijdje geleden al mijn spullen voor internet en tv thuis retour gestuurd maar heb opnieuw een brief ontvangen waarin staat dat ik niet alle apparatuur retour heb gestuurd. Zou iemand dit voor mij kunnen nakijken?

Groet, Anke Schlijper
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 21 november 2016, 11:17

hoi Anke,
Dankjewel voor je gegevens.
Ik heb even gekeken en ik zag dat het nog niet goed verwerkt was in het systeem. Dat heb ik nu wel even in orde gemaakt.
De brief die je hebt ontvangen, kun je als niet verstuurd beschouwen. :)
Kan ik verder nog wat voor je betekenen?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Dat wil ik inderdaad even voor je nakijken. Wat heb je precies allemaal opgestuurd?
En zou je mij een privébericht willen sturen met deze gegevens:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan.
Dan kijk ik het even na in het systeem.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Anke,
Ik heb helaas nog geen gegevens van je ontvangen. Zou je deze nog willen sturen of is het inmiddels niet meer nodig?
Let me know!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
hoi Anke,
Dankjewel voor je gegevens.
Ik heb even gekeken en ik zag dat het nog niet goed verwerkt was in het systeem. Dat heb ik nu wel even in orde gemaakt.
De brief die je hebt ontvangen, kun je als niet verstuurd beschouwen. :)
Kan ik verder nog wat voor je betekenen?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Anke,
Ik ga je topic sluiten.
Mocht je toch nog een vraag hebben, kun je gewoon opnieuw een topic aanmaken.
Groetjes Kiko