beantwoord

Alles in 1 pakket (TV)

• 3 maart 2015
  • 15 reacties
  • 589 x bekeken

Momenteel hebben we telefoon en internet via tele2. Volgens de postcode check is het mogelijk om tv erbij te nemen. We hebben geen kabel liggen; enkel telefoonkabel. Is het inderdaad mogelijk om dan tv te nemen? Gaat signaal dan via telefoonkabel (modem)??
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 2 juli 2015, 17:08

Na meerdere keren je niet bereikt te hebben, zijn we genoodzaakt de zaak te sluiten Patrick.
Als je weer terugkomt, kunnen we er weer naar kijken.
De deur staat altijd open.
Bedankt voor je medewerking.
Groet, Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

15 reacties

Reputatie 7
Ja je tv gaat dan via het modem, dat je nu al hebt. Op het modem sluit je de tv-decoder aan en deze kun je via een netwerk (utp) kabel met het modem verbinden.
Ja je tv gaat dan via het modem, dat je nu al hebt. Op het modem sluit je de tv-decoder aan en deze kun je via een netwerk (utp) kabel met het modem verbinden.

Heb je voor tweede tv altijd een extra actieve decoder nodig?
Reputatie 7
Ja, inclusief abonnement. Trap niet in die advertenties van oplichters op Marktplaats, want als je daar een gestolen decoder koopt dan is deze niet door Tele2 geactiveerd en gaat dat (normaal gesproken) niet werken.
Heb je voor tweede tv altijd een extra actieve decoder nodig?
Betreffende de decoders nog een vraag voordat we een mogelijk aboonement afsluiten.
In het overzicht op een vergelijkings site staat dat je 1 decoder (ontvanger) kosteloos krijgt (zie onderstaand). Als ik er nog een interactieve tv recorder bij bestel, wordt dat dan 6 euro extra en is het dan mogelijk om op 2 tv's signaal te ontvangen? Zit er standaard een interactieve ontvanger (bruikleen) bij het pakket?

"Decoders / ontvangers
Interactieve tv ontvanger voor € 0,00 (in bruikleen)
Interactieve tv recorder voor € 3,00 (per maand, in bruikleen)

Opnemen en live pauzeren
Alleen mogelijk met een interactieve tv recorder voor € 3,00 per maand

Meerdere TV's aansluiten
Extra interactieve tv ontvanger voor € 3,00 per maand of interactieve tv recorder voor € 6,00 per maand. Bij beperkte bandbreedte kan uitsluitend voor een Digitenne ontvanger worden gekozen, deze kost € 10,00 extra per maand "

Alvast bedankt.
Reputatie 6
Badge +5
Klopt, er zit een Interactieve ontvanger bij het abonnement.
En voor een 2e tv kun je dan, afhankelijk van de bandbreedte,
eentje extra bijbestellen. 🙂
Afgelopen zaterdag het nieuwe pakket, na meerdere telefoontjes gepleegd te hebben, toch ontvangen. In bovenstaande chat besproken wat er standaard bij zit. Na het openen van het pakket zit er geen standaard ontvanger bij; enkel de recorder die ik extra erbij besteld heb voor 6 euro per maand. Hoe kan dit nu? Moet er nu voor een tweede tv nog een ontvanger erbij besteld worden? Op de vergelijkingssite wordt aangegeven dat er standaard eentje bijzit. Hoe wordt dit opgelost?
Reputatie 7
Badge +5
Ik zie de bui alweer hangen.
Je hebt al internet van Tele2, daar is het misgegaan met het uitvoeren van jouw bestelling.
Er word nu eenmaal altijd gedacht dat iedereen dan ook al tv heeft van Tele2.
De modems zijn niet op voorraad,.
Nog telefonisch contact gehad en er wordt aangegeven dat er niet standaard een modem bij zit, terwijl dit wel op internet staat. Service laat duidelijk te wensen over. Wordt er nu al moe van! Reageert Tele2 ook op dit forum? Zou graag een oplossing zien....
Reputatie 7
Badge +5
Je hebt al een modem in bruikleen, daar kun je de decoder rustig op aansluiten (op lan1 of 2)
tv kijken kun je dan al, blijft over die 2e decoder.

Medewerkers reageren dagelijks, echter heb je al een antwoord gemarkeerd als de oplossing van je (eerdere) vraag.
Reputatie 6
Badge +5
Beste Patrick81 en anderen,
Ik heb het topic helemaal doorgelezen.
Graag wil ik je helpen om uit te zoeken wat er is gebeurd met je bestelling.

Ook zal ik het antwoord dat is gemarkeerd weghalen, zodat we dit nogmaals volledig kunnen uitzoeken.
Ik zal verder het contact met je onderhouden, zodat we dit netjes kunnen afhandelen.

Om uit te zoeken wat er gaande is heb ik enkele gegevens van je nodig.
Zou je me alsjeblieft een prive-bericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Geboortedatum
Een prive-bericht sturen doe je door op mijn naam/foto te klikken en dan de paarse knop "Bericht".
Dan kan ik voor je aan de slag.

Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Bedankt voor het versturen van je gegevens Patrick81.
Ik zal onderzoeken wat we voor je kunnen doen. Ik zie wel dat je al in contact bent geweest per telefoon afgelopen vrijdag en gister.
We gaan er naar kijken en we komen snel bij je terug.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Helaas hebben we je afgelopen week niet te pakken gekregen Patrick.
Binnenkort zullen we het nog een keer proberen. Dan kunnen we alles met je bespreken.
We houden contact.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Patrick,
Helaas kregen we je weer niet te pakken vandaag.
We zullen het nog een keer proberen volgende week.
Wanneer schikt het jou?
Als we je nogmaals niet kunnen bereiken, zullen we het ticket sluiten.
Ik hoor het graag van je.
Vriendelijke groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Na meerdere keren je niet bereikt te hebben, zijn we genoodzaakt de zaak te sluiten Patrick.
Groet, Ben
Groet, Ben