beantwoord

Alle lampjes op TV ontvanger branden

  • 7 October 2019
  • 5 reacties
  • 446 x bekeken

Hallo!

Ik probeer al 3 dagen de klantenservice te bereiken, helaas is dit nog niet gelukt. De chat werkt niet en de telefoon wordt niet opgenomen.

Dit is het probleem: alle 4 de lampjes op de tv ontvanger blijven branden. Ik heb alles al geprobeerd. Ik denk dat we een nieuwe ontvanger nodig hebben. Maar hoe regel ik dat als er niemand bereikbaar is?

Help!
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 8 October 2019, 11:18

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Bel je wel het goede nummer? 020-7544444?
De klantenservice is in het weekend gesloten. Maar je kan ze op werkdagen overdag wel bereiken.
Ja ik heb het goede nummer gebeld. Al 12 keer.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Marlies1234,

Welkom op het forum. Wat ontzettend vreemd dat je ons niet kan bereiken. Ik wil je graag verder helpen. Wanneer alle lampjes op je decoder branden dan kan het ook zijn dat de voedingsadapter defect is. Heb je de decoder al eens gereset en gekeken of het wel werkt in een ander stopcontact? Zou je ook goed kunnen kijken of de adapter goed ingeplugd is? Mocht dit allemaal goed zijn dan is het handig dat ik ook alvast even je gegevens heb. Kun je de volgende gegevens doorgeven?


  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Alvast bedankt.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +5
Bedankt voor de gegeven. Ik heb alles even voor je nagekeken ook en de verbinding ziet er heel goed uit. Het ligt dus echt aan de adapter of aan de decoder. Ik heb daarom een andere naar je toe gestuurd. Als het goed is heb je deze morgen al in huis via de pakketdienst van Post NL. Mocht het nog niet werken dan horen we dat graag.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +5

Wegens inactiviteit gesloten.

Groeten Anton