beantwoord

Afstandsbediening van mijn TV

• 30 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 152 x bekeken

Ik heb een fijne goede afstandsbediening voor mijn TV en wil die gebruiken ipv de afstandsbediening van het modem kan dat en hoe instaleer ik dat? Kan ik eventueel ook gewoon via de analoge kabel TV kijken?
icon

Beste antwoord door Bas2577 30 oktober 2016, 10:53

Nee je kunt niet via analoge kabel tv kijken want dat is alleen via Ziggo Mogelijk, en de afstandbediening van je tv heb je niets aan met de Tele2 TV decoders.
Om de zenders te kiezen zit je gewoon vast aan de afstandsbediening die je bij het tv kastje van Tele2 hebt gehad.

Voor alle overige functies van je tv zoals instellingen van het beeld en geluid en zo heb je wel de afstandsbediening van je TV nodig.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Badge +5
Nee je kunt niet via analoge kabel tv kijken want dat is alleen via Ziggo Mogelijk, en de afstandbediening van je tv heb je niets aan met de Tele2 TV decoders.
Om de zenders te kiezen zit je gewoon vast aan de afstandsbediening die je bij het tv kastje van Tele2 hebt gehad.

Voor alle overige functies van je tv zoals instellingen van het beeld en geluid en zo heb je wel de afstandsbediening van je TV nodig.
Bedankt voor je antwoord. Ik rekende er al op dat er geen weg terug is.