beantwoord

Afstandsbediening/TV

• 7 februari 2017
  • 2 reacties
  • 295 x bekeken

Hi,

Ik heb een vraagje en hoop dat iemand mij hierbij kan helpen? Wij hebben sinds kort een nieuwe televisie. Hartstikke fijn!
Maar nu moeten we onderling steeds wisselen van afstandsbediening. Op de Tele2 afstandsbediening
werken de ene functies en op de Sony afstandsbediening werken de andere. Nu willen we graag de
Sony afstandsbediening gewoon standaard gebruiken, zonder steeds te hoeven switchen naar die van Tele2.
Nu heb ik echt al goed gezocht en bepaalde dingen geprobeerd, maar het lukt maar niet.

Wat zie ik over het hoofd en is het überhaupt mogelijk om de Sony afstandsbediening als enige te gebruiken?

Groetjes,
Chantal
icon

Beste antwoord door Tom van Tele2 8 februari 2017, 12:45

Hoi Chantal,

Het is beter om alleen de afstandsbediening van de decoder te gebruiken bij het tv kijken, omdat de afstandsbediening van je tv niet de decoder kan besturen. Voor instellingen en menu's op je tv dien je dan nog wel de afstandsbediening van je tv te gebruiken.

Groetjes Tom
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Chantal,

Het is beter om alleen de afstandsbediening van de decoder te gebruiken bij het tv kijken, omdat de afstandsbediening van je tv niet de decoder kan besturen. Voor instellingen en menu's op je tv dien je dan nog wel de afstandsbediening van je tv te gebruiken.

Groetjes Tom
Reputatie 4
Badge +3
Wegens inactiviteit ga ik dit topic nu sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.

Groetjes Tom