beantwoord

Afstandsbediening .

• 21 januari 2015
  • 17 reacties
  • 504 x bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
alles doet het Gewoon ! alleen gaat mijn decoder niet meer Uit?
Alles al geprobeerd stappen plan 3 x (ALLES)
Ik heb NU een nieuwe nodig Afstandsbediening !
Tot snel! (ik Ben benieuwd) ?
wanneer ik antwoord krijg? vandaag is het ; woensdag 21 01 2015

😠
icon

Beste antwoord door Aragorn 21 januari 2015, 09:58

Arrogantie ten top........ooit gehoord van klantenservice bellen?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

17 reacties

Arrogantie ten top........ooit gehoord van klantenservice bellen?
Reputatie 7
Het is eigenlijk nogal wonderbaarlijk dat dit figuur nog op het forum berichten kan (en durft te) plaatsen na de PB's aan mij en aan een ander forumlid 😉
Reputatie 7
Badge +5
VRAAG:
Ik heb NU een nieuwe nodig Afstandsbediening !

ANTWOORD:
klantenservice bellen
Reputatie 6
Badge +5
Je zou de klantenservice kunnen bellen. :P
Weet je, alleen met je forumnaam kan niemand je een afstandsbediening sturen.
Dus moet eerst al iemand van Tele2 het hier oppakken. Dan je om je gegevens vragen
in een persoonlijk bericht. En pas daarna zou diegene je een afstandsbediening
kunnen sturen. dat kan ook wel. Maar bellen blijft toch de snelste manier.
Ik weet niet of je vast bellen van Tele2 er bij hebt, maar dan kan je ze
gratis bellen op 020 7544444. :)
By the way: Ook al eens nieuwe batterijen in de a.b. geprobeerd?
Reputatie 4
Badge +5
Beste forumleden,

Ik heb een aantal berichten verwijderd, omdat dit ingaat tegen onze forumregels. Ik wil jullie vragen beleefd met elkaar te communiceren. Alvast bedankt!

@rotterdam noord: Je geeft aan dat je decoder niet meer uitgaat. Bedoel je hiermee dat je decoder niet meer uitgaat door middel van je afstandsbediening?Ik zou ook graag willen weten of er een lampje op je decoder gaat knipperen wanneer jij een knop indrukt op je afstandsbediening. Gaat er ook een lampje knipperen op je afstandsbediening wanneer je een knop indrukt?

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Su Ling
Reputatie 6
Badge +5
Op welke knop op de decoder moet je dan op drukken Su Ling? :8
De Amino's hebben helemaal geen knoppen. 😉
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Jeroen,

Excuses hiervan was ik mij even niet bewust.;) Ik heb mijn bericht aangepast.

Groetjes,
Su Ling
Hoi Jeroen,

Excuses hiervan was ik mij even niet bewust.;) Ik heb mijn bericht aangepast.

Groetjes,
Su Ling

Foutje is menselijk Hoor
WHahhah. dat bedoel ik! Nou.
nee mijn Afstandsbediening doet alles .
Alleen gaat mijn decoder Gaat niet meer uit! ??
Die Rodeknop is Kapot . Dat is het!
Hoe kan ik een nieuwe bestelen?
zeg maar Rotterdam Noord.
Su Ling Van tele 2 .
Beste forumleden,

Ik heb een aantal berichten verwijderd, omdat dit ingaat tegen onze forumregels. Ik wil jullie vragen beleefd met elkaar te communiceren. Alvast bedankt!

@rotterdam noord: Je geeft aan dat je decoder niet meer uitgaat. Bedoel je hiermee dat je decoder niet meer uitgaat door middel van je afstandsbediening?Ik zou ook graag willen weten of er een lampje op je decoder gaat knipperen wanneer jij een knop indrukt op je afstandsbediening. Gaat er ook een lampje knipperen op je afstandsbediening wanneer je een knop indrukt?

Groetjes,
Su Ling

is mijn naam zo moeilijk. Su Ling van Tele2
Ik ga het nu veranderen ! hahahhahahaha
Reputatie 7
Klantenservice bellen.
Hoe kan ik een nieuwe bestelen?
Op welke knop op de decoder moet je dan op drukken Su Ling? :8
De Amino's hebben helemaal geen knoppen. ;)

hahahhaa
zei bedoel het gaatje achter in Tja hahahha !
Reputatie 7
Badge +5
zei bedoel het gaatje achter in Tja hahahha !
Oh dat gaatje, Tja niet iedereen probeert het modem met de AB uit te zetten, richt hem eens op de decoder zelf.
Dat is dat kastje die op de tv aangesloten hoort te zitten.
Bedankt voor de nieuwe afstandsbediening.tele2 en nog (Gratis) bezorgt ook!
😃
[quote=Rotterdam noord]Beste forumleden,

Groetjes,
Su Ling

Is allemaal al geregeld!!! afz Ido aka rotterdam noord

Groetjes,
Su Ling

Groetjes,
Su Ling

is allang geregeld ..