beantwoord

Afstandbediening instellen

  • 14 January 2021
  • 5 reacties
  • 185 x bekeken

Hallo,
Welk merkt TV komt overeen met de Hanseatic 50H600UDS op de lijst van TV's die je kunt koppelen aan de afstandbediening voor de A150-ontvanger?  Of is dat niet mogelijk? 
Hier staat de lijst: https://cdn.tele2.nl//wp-content/uploads/2017/01/TV-codes-per-merk-pdf.pdf 

Groet,

Arjen

icon

Beste antwoord door a_hoog 16 January 2021, 07:10

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je zou de fabrikant moeten vragen of zijn TV toevallig een versie is van een whitelabel model. Dus dat deze zelfde TV onder meerdere merknamen te koop is. 

Deze TV ziet er namelijk echt uit dat het zo'n copy cat uit China is.

Je zou de fabrikant moeten vragen of zijn TV toevallig een versie is van een whitelabel model. Dus dat deze zelfde TV onder meerdere merknamen te koop is. 

Deze TV ziet er namelijk echt uit dat het zo'n copy cat uit China is.

Ik heb het de leverancier ook gevraagd. Nog geen antwoord.
Het is een Duits merk voor zover ik weet. 

Reputatie 7
Badge +12

Het is een Duits merk als clone van een Chinees whitelabel product….

Maar goed, als ze een “bekend merk” hebben gecloned dan heb je geluk. Anders hou je gewoon 2 afstandsbedieningen.

Het is een Duits merk als clone van een Chinees whitelabel product….

Maar goed, als ze een “bekend merk” hebben gecloned dan heb je geluk. Anders hou je gewoon 2 afstandsbedieningen.

Tja, zover was ik ook al. Dat is nou net niet mijn bedoeling. 

Intussen ben ik erachter dat het een toestel betreft dat door Vestel wordt gemaakt en geen Chinese copycat is. De codes voor de afst.bed. van Telefunken en Vestel  gelden ook voor Hanseatic. 
Op Wiki vind ik dit:
In 1967 fuseerde Telefunken AG met AEG tot AEG-Telefunken. De naam Telefunken werd in 1985 verkocht aan het Franse concern Thomson en daarna doorverkocht aan weer aan het Turkse Vestel, een van 's werelds grootste fabrieken van televisietoestellen. Zij maken voor vele merken tv's. Onder andere JVC, Telefunken en Finlux komen uit deze fabriek.