beantwoord

afsluitkosten

• 12 september 2017
  • TV
  • 2 reacties
  • 131 x bekeken

geachte dames & heren,
Hierbij wil ik u erop attenderen dat ik geen aan/afsluitkosten in rekening moet worden gebracht omdat ik mijn laatste factuur(N1708503421) zeker 2 dagen vóór einde betalingsdatum heb voldaan.Maar ik heb net op mijn tele2 ingelogd en zie dat u van plan bent om deze kosten te berekenen...laten we nu wel eerlijk blijven!,Ik ben in de nacht van 23 op 24 augustus om plus minus 01:30 uur afgesloten... op 23-08 had ik al de factuur betaald vóór 11uur s'morgens en een betalijngsbewijs ook naar de betreffende afdeling gestuurd zodat ik niet per pardoes zou worden afgesloten.
Toen ik op 24 augustus op stond rond 09 uur s'morgens was ik al weer aangesloten dus men heeft gezien dat ik onterecht werd afgesloten voor die paar uren dus mij geen €28 extra in rekening brengen aub.U kunt achter komen in al mijn topics dat ik geen geld heb voor zulke extra's.
En die extra kosten zijn zeker onterecht

icon Beste antwoord door eric 12 september 2017, 20:27

Als er al af/aansluitkosten in rekening zijn gebracht is het aan te raden deze wel te betalen. De factuur wordt namelijk niet "verscheurd". Ook niet als men toch genegen is je tegemoet te komen, dan wordt er een creditfactuur opgesteld. Als die later komt dan de betaaldatum van de factuur zal je die wel moeten voldoen anders wordt je weer afgesloten.
Verzoek tot vergoeding (en de plek waar je jouw verhaal beknopt kwijt kan) is http://www.tele2.nl/vergoeding

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 Reacties

Reputatie 4
Badge +4
Als er al af/aansluitkosten in rekening zijn gebracht is het aan te raden deze wel te betalen. De factuur wordt namelijk niet "verscheurd". Ook niet als men toch genegen is je tegemoet te komen, dan wordt er een creditfactuur opgesteld. Als die later komt dan de betaaldatum van de factuur zal je die wel moeten voldoen anders wordt je weer afgesloten.
Verzoek tot vergoeding (en de plek waar je jouw verhaal beknopt kwijt kan) is http://www.tele2.nl/vergoeding
Hi Eric

Ik heb net geregeld ,na het bellen, met tele2 dat ik zal worden vergoed!!!
Bedankt voor jou antwoord!
Greetz Julio😉