beantwoord

Afgesloten van diensten Tele2

• 6 januari 2016
  • 9 reacties
  • 277 x bekeken

geachte.

ik heb 21-12-2015 een bedrag overgemaakt van 51.20.
het betrefd factuur ************** / klant nummer ****************
ik heb al een paar keer geprobeerd om een betalings bewijs te emaille maar dat ging niet.
ik zit nu zonder televisie. zou u dit willen uitzoeken. bvd. groetjes.

// Mod edit: privégegevens weggehaald, aangezien dit een openbaar forum is.
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 20 januari 2016, 21:09

Hoi Aad,

Ik heb begrepen dat de reden dat je nog geen verbinding had te maken had met dat er nog een factuur open stond. Deze heb je per spoedbetaling betaald en als het goed is ben je inmiddels weer aangesloten. Om dit soort capriolen in de toekomst te voorkomen adviseer ik je de automatische incasso goed te laten verlopen. Beter voorkomen dan genezen zullen we dan maar zeggen. ;)

In ieder geval fijn dat het nu wel weer werkt!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Badge +4
Hoi Aad,

Kunnen we je nog ergens mee helpen of is je TV inmiddels weer aangesloten? Het is overigens niet nodig om meerdere topics te openen. Mocht je het gevoel hebben dat je topic niet snel genoeg opgepakt wordt kan je natuurlijk ook altijd even bellen 020-7544444.

Groetjes Maurice
ik heb nog geen televisie en geen telefoon. groetjes
ik heb nog geen televisie en geen telefoon.
Badge +4
Hoi Aad,

Ik heb begrepen dat de reden dat je nog geen verbinding had te maken had met dat er nog een factuur open stond. Deze heb je per spoedbetaling betaald en als het goed is ben je inmiddels weer aangesloten. Om dit soort capriolen in de toekomst te voorkomen adviseer ik je de automatische incasso goed te laten verlopen. Beter voorkomen dan genezen zullen we dan maar zeggen. ;)

In ieder geval fijn dat het nu wel weer werkt!
nog steeds geen telefoon en tv.groetjes
Badge +4
Ik kijk net in het systeem of er al gebruik gemaakt is van de TV dienst en zie dat er gebruik gemaakt wordt van de TV dienst. Kan je even bevestigen dat het werkt?
alles is voor elkaar. groetjes
Reputatie 5
Badge +4
Goed om te horen Aad!
Dankjewel voor het doorgeven.
Dan wens ik je nog een heel fijne woensdag toe! Groetjes Kiko
ook een fijne dag. groetjes.