beantwoord

Afgesloten door een factuur

• 3 februari 2016
  • 8 reacties
  • 176 x bekeken

Wat zijn jullie een slecht bedrijf zeg.....Na een betaling een week geleden binnen betalingstermijn mensen nog afsluiten en volgens dood leuk vertellen ja mevrouw de betaling is nog niet binnen dus ik kan u niet handmatig aansluiten....dit vind ik een kwalijke zaak. Heb nog nooit zulke slechte ervaringen gehad met een Télécom bedrijf en zal ook blij zijn als ik per eind april weg kan. Bah bah en dan heb ik zelf nog wel voor jullie gewerkt...
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 10 februari 2016, 11:20

Hoi Baryy,
Zou je eens in een privebericht willen sturen met deze gegevens:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
Rekeningnummer

Wellicht kan ik de reden achterhalen. Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

ik heb vanaf 12-01 een abbonement bij tele 2. Netjes en snel afgesloten en ook snelle incasso. Maar wat niet werkt is me 06 nummer. wat eek K bedrijf tele2. ik adviseer om geen tel2 te nemen
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Baryy.berkhout,
Helaas duurt zo'n verwerking even. Dit heeft allemaal te maken met of je klantnummer etc hebt vermeld bij je omschrijving. Je betaling moet namelijk gekoppeld worden aan jouw account. Super jammer om te horen dat het bij jou net te laat was. Ik wil je trouwens adviseren om voortaan je betalingen via automatische incasso te regelen. Zo voorkom je dat je afgesloten wordt.
Groetjes Kiko
Hoi Kiko,

Zo te zien aan je foto nog geen levenservaring. IK weet niet wat je gestudeerd heb maar je moet je schamen om zo'n antwoord te geven (alhoewel ben met mijn probleem niets anders gewend van Tele2).

Ik zou zeggen ga terug naar de lageschool of volg een opeliding communiceren en klantgericht communiceren.
Nou het spijt me zeer. Maar heb al meerdere keren bij jullie aangegeven dat de bewindvoerder het maandelijks overmaakt omdat automatische incasso niet kan. Maarja als jullie z'n *** bedrijf zijn wat niet via acceptgiro wil werken voor de adsl kan ik er niks aan doen. En verwerkings dagen zeg je. Raar dat de betaling gedaan is met klant en nota nummer en dan nog een week verwerkingstijd nodig is. Nee sorry zoals ik al aangaf heb zelf bij jullie gewerkt verwerkingstijd is 2 tot 3 werkdagen geen week
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Volvov70,
Ik vind het heel knap dat je aan de hand van een foto kunt concluderen of iemand wel of geen levenservering heeft. Daarnaast heeft leeftijd niets te maken met het hebben van levenservaring. Wel heb ik naar aanleiding van jouw bericht een kleurplaat voor je gemaakt.

Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Baryy,
Zou je eens in een privebericht willen sturen met deze gegevens:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
Rekeningnummer

Wellicht kan ik de reden achterhalen. Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Baryy,
Ik heb helaas nog geen gegevens van je ontvangen. Ben je er inmiddels al achter of kun je mijn hulp nog goed gebruiken? Als je wil dat ik het nog ga controleren, dan wil ik nog graag je gegevens ontvangen.
Ik hoor het graag van je. Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Baryy,
Ik ga dit topic sluiten aangezien ik niks meer van je gehoord heb. Als je toch nog hulp nodig hebt, kun je het beste een heel nieuw topic aanmaken.
Fijn weekend! Groetjes Kiko