beantwoord

2 lampjes branden

• 1 januari 2016
  • 10 reacties
  • 242 x bekeken

Rode en blauw lampje hij start niet op blijft op tele2 beeld staan
Heb opnieuw opgestart probleem blijft
Zowel het kastje van de tv gereset als de modem van mijn Internet
Please help wil nog tv kijken vanavond
icon

Beste antwoord door Ciana van Tele2 8 januari 2016, 19:28

Hoi r.vanaaken0078,

We zijn inmiddels een aantal dagen verder en ik was benieuwd of jouw bewindvoerder al contact had opgenomen met ons. Ik begrijp dat het een vervelende situatie is, maar helaas moet alle communicatie (en de keuzes die daaruit voortvloeien) lopen via jouw bewindvoerder.

Hoe is jouw situatie op dit moment?

Groet, Ciana
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Hallo zeker niemand en dan vorige week nog bellen over verlenging
Zal daar nog eens over nadenken
Reputatie 5
Badge +3
Als je gebruik maakt van een Powerline adapters eerst deze loskoppelen dan modem en decodeer stroomloos maken.
Nu eerst het modem geheel op laten starten (totdat alle lampjes branden) dan pas de decoder op starten, en als laatste de powerline adapters erin pluggen.

Succes!
Had dat wel al geprobeerd stonden allebei uit toen eerst router gedaan
Daarna pas tv kastje aan de stroom na 15 minuten maar blijft het zelfde
En weer staan beide lampjes aan
Als ik op afstandsbediening druk knippert het wel maar zodra ik knop los laat gaat rode ook weer aan
Wel erg vervelend straks is het al weer 3 dagen ook handig dat jullie bereikbaar zijn hoop dat het morgen zaterdag wel opgelost word
Het status lampje van de modem blijft knipperen en nee televisie nog steeds niks
Reputatie 5
Badge +3
Dan heb je ook geen internet, dus dan blijven er twee opties over namelijk modem overleden, of (wat ik eerder denkt) iets mis met de verbinding.
Ik denk dat je er wijzer aandoet om tele2 te bellen en naar de TD te vragen, die kunnen gelijk op afstand zien wat er mis is met de verbinding en zo nodig de verbinding herstellen of er moet een onderdeel in de wijkkast kapot zijn, dat kunnen ze niet op afstand repareren.

Succes!
heb gelukkig nog wel internet anders had ik ook het nummer niet kunnen opzoeken zit al 13 minuten aan de lijn nog 6 wachtende voor mij
hopelijk kunnen ze mij daar inderdaad wel helpen
Reputatie 5
Badge +3
Oh dan brand het DSL-lampje ook?, dan zal de adapter of/en decoder kapot zijn.
ze kunnen mij niet niet helpen ruim 1 uur aan telefoon gehangen
omdat ik onder bewind val komt er nu geen monteur ook al weten ze bij 100% dat het probleem bij jullie ligt
mijn dochter geen leuke films om te kijken en ik geen darten dus dit weekend
erg stom dit
zijn meer mensen die onder bewind vallen en tele2 wil wel innen maar iets terug doen voor hun klanten
zal wel zorgen voor wat info op facebook en misschien hart van nederland
en de bel medewerker ligt het niet maar hun handen ze vast gebonden
zouden alle klanten die onder bewind staan moeten verzetten en massaal laten over stappen
met wel contract loop betalen maar geen diensten leveren
ja moet toestemming hebben van bewind het is weekend
dus nee laat de mensen maar wachten
een ergerde klant binnenkort geen klant meer
Reputatie 2
Badge +2
Hoi r.vanaaken0078,

We zijn inmiddels een aantal dagen verder en ik was benieuwd of jouw bewindvoerder al contact had opgenomen met ons. Ik begrijp dat het een vervelende situatie is, maar helaas moet alle communicatie (en de keuzes die daaruit voortvloeien) lopen via jouw bewindvoerder.

Hoe is jouw situatie op dit moment?

Groet, Ciana