Winactie verkeerde prijs

• 12 december 2018
  • 2 reacties
  • 216 x bekeken

Hallo tele2,

Ik heb meegedaan met de winactie beste provider van het jaar. Je kon toen je leukste foto of filmpje delen op jullie facebook.

Een aantal dagen erna kreeg ik een berichtje in de mail dat ik een van de winnaars was en dat ik nog zou horen wat ik had gewonnen.

Een paar dagen daarna kreeg ik het volgende bericht:

Hieperdepieperdepieperdepieperdepiep! Raisa, jij bent één van de winnaars van onze Laat Je Horen-actie. Van de letterlijk duizenden inzendingen die we hebben ontvangen via onze Facebook-post hebben we jouw reactie uitgekozen als één van de aller-aller-aller leukste.

Check de compilatie van de leukste inzendingen.

Trek uit dat huispak en kom van de bank af, want jij hebt een jaar lang Unlimited Pathé bioscoop gewonnen. Sweet! Ga je een jaar lang alleen of neem je vier maanden twee van je beste vrienden mee? Je kunt alle kanten op met 3 vouchers voor 4 maanden Unlimited Pathé bezoeken.

In de loop van komende week zul je deze vouchers door ons toegestuurd krijgen, dus houd je Inbox in de gaten.

Veel kijkplezier! We horen graag wat jouw favoriete film was.

We houden contact,

Tele2

Nou wat was ik blij! Want dit was de prijs waardoor ik meedeed. Ik ben een groot filmliefhebber en mijn dag kon niet meer stuk.
Die week bekeek ik elke dag mijn mail om te kijken of ik al wat ontvangen.

Na een week wachten kreeg ik opnieuw een mail:

Hieperdepieperdepieperdepieperdepiep! Raisa, jij bent één van de winnaars van onze Laat Je Horen-actie. Van de letterlijk duizenden inzendingen die we hebben ontvangen via onze Facebook-post hebben we jouw reactie uitgekozen als één van de aller-aller-aller leukste.

Check de compilatie van de leukste inzendingen.
Wat is de overeenkomst tussen jou, Van Gogh, Rembrandt, Vermeer, Mondriaan, Banksy en Andy Warhol? Jullie zijn allemaal komend jaar te vinden in een museum in Nederland. Jij hebt namelijk één van de Museumkaarten gewonnen. Ga genieten van de klassiekers van onze Hollandse Meesters, de meest edgy kunstenaars of één van de andere tentoonstellingen in meer dan 400 musea.

In plaats van de kaarten of unlimited pas van pathe, heb ik een museumkaart gekregen. Dit is de verkeerde prijs. Ik denk dat er iets is misgegaan? Kunnen jullie me alsjeblieft helpen en graag mijn prijs van pathe alsnog sturen??
Ik zou het enorm waarderen.

Alvast heel erg bedankt!!!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Een gegeven paard...
Reputatie 6
Badge
Hoi Raisa,

Welkom op het forum,

Dit is vast niet de bedoeling, kun je dit even voorleggen via Facebook?
Ik kan je er niet bij helpen helpen helaas

Groet
Arjan