beantwoord

Webmail verwijderd

• 18 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 2052 x bekeken

Beste,

Op mijn IPad kon ik geen mail meer ontvangen en ben toen op de webmail ingelogd. Daar stonden ook de laatste mails die ik nog zou moeten ontvangen bij, de webmail was voor98% vol. Ik heb toen alle mail van mijn inbox verwijderd en daarna ook de prullenmand verwijderd. Niet wetende dat ik daarme ook alle mail op mijn IPad kwijt zou zijn. Kan ik mijn mail nog terug krijgen. Dit is een kleine ramp.

Hoor graag van jullie?

Edmar
icon

Beste antwoord door eric 18 oktober 2018, 22:56

Wat vervelend, maar als je het uit de prullenbak weggooit is het echt weg. Maak ook geen dubbele topics aan, dat maakt het forum rommelig.
Enigste tip voor het vervolg is om copys van belangrijke email te maken naar b.v. een computer met email programma of doorsturen/ophalen in b.v. een gmail account.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Zoals Eric aangaf als het verwijderd is uit de webmail is het echt weg en kunnen we helaas niet terugkrijgen, sorry.
Reputatie 7
Badge +4
Wat vervelend, maar als je het uit de prullenbak weggooit is het echt weg. Maak ook geen dubbele topics aan, dat maakt het forum rommelig.
Enigste tip voor het vervolg is om copys van belangrijke email te maken naar b.v. een computer met email programma of doorsturen/ophalen in b.v. een gmail account.