vraag

Verlengd abonnement sim only 32 gb en onbeperkt data en onbeperkt sms

Op 07-06-2018 hwb ik mijn abonnement volgens mijn verlengs naar sim only 32gb met onbepert data en onbeperkt sms, onbeperkt data en onbeperkt sms volgens mij wel al geactiveerd maar zit dus nog met een oude sim van 8gb in mijn mobiel Samsung J5 .. Krijg ik nog een nieuwe simcard van 32 gb, telefoonnummer 0540xxxxxx

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
1) Bij een verlenging krijg je geen nieuwe simkaart. Maar wat bedoel je met een 32Gb? Een losse extra geheugenkaart verkoopt Tele2 niet.
2) De verlenging gaat normaal in NA afloop van je lopende abonnement.
3) Check eens in de Tele2 app of mijn.tele2.nl of dit abonnement al is ingegaan.
Heb een bestaand abonnement verlengs naar een sim only 32gb zoals stond vermeld bij verlenging abonnemt met sim only en onbeperkt data en onbeperkt sms. Dus vandaar mijn vraag of ik dan van mijn bestaande al jarenlang trouwe klant ik dan toch geen nieuwe sim van 32gb op mijn bestaande nummer 0640xxxxxx moet ontvangen in plaats van nu nog steeds 8gb
Reputatie 7
Badge +4
Een 32Gb bundel bestaat niet. Je haalt toch een paar zaken door elkaar. Zorg dat je profiel volledig is, dan kan een moderator even meekijken.
Reputatie 1
Hallo Corine,

welkom op het forum.

Om heel eerlijk te zijn weet ik niet wat je met een 32 GB sim bedoeld. De sim is geen SD kaart zoals al eerder aangegeven. Als we een nieuwe sim afsturen zijn het altijd dezfde simkaarten, daar staat niet een bepaald geheugen op.

Tineke
En als er een moderator langs komt:
haal het telefoonnummer uit de twee berichten van de topicstarter.
Reputatie 7
Badge +5
WhTurner schreef:

En als er een moderator langs komt:
haal het telefoonnummer uit de twee berichten van de topicstarter.

Ik wist niet dat ze daar voor bij de klant thuis langs kwamen, wat een service van Tele2 zeg, ik zie trouwens dat ze al langs geweest zijn 😉 (niet al te sereus nemen aub)

Reageer