Verbinding valt weg met een oud modem

  • 29 mei 2018
  • 2 reacties
  • 127 x bekeken

Ik ben al, denk ik, bijna 15 jaar klant bij Tele2, tot volle tevredenheid. Mijn reden om bij Tele2 te blijven, is dat ze al diverse keren gebeld hebben om te checken of ik tevreden ben met mijn abonnement én om te kijken of het goedkoper kan. Vooral dit laatste is zeer attent, ik ken geen andere bedrijven die dit doen.
Nu mijn vraag: ik heb na ongeveer 15 jaar nog steeds hetzelfde modem. Het probleem is, dat hij vroeger af en toe nog wel eens uitviel, maar de laatste weken soms tot 10x per dag. Is het mogelijk een nieuw modem te ontvangen?

Vriendelijke groet,
Idsard Septer.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi idsard.jet,

Bedankt voor je topic! leuk om te lezen dat je zo tevreden bent!

Om ervoor te zorgen dat wij het in 1 keer goed doen, zou ik je even een paar vragen willen stellen!?
- Wat ervaar je precies? Is je verbinding draadloos of bekabeld?
- Heb je naast Internet problemen ook nog andere problemen?

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Patrick.

Groetjes, Patrick
Reputatie 5
Badge +3
Topic gesloten ivm dubbel topic!