toestel reparatie

• 21 januari 2019
  • 7 reacties
  • 344 x bekeken

Ben in het bezit van een Nokia 7 plus, gekocht bij tele2. Na 8 maanden stuk en in december 2018 ter reparatie aangeboden. Nog steeds niet terug gekregen, geinformeerd bij Dynafix de reparateur voor Tele2 (geweldig bedrijf trouwens, maar niet heus zie het programma Kassa) en kreeg daar als antwoord dat ze hem hebben opgestuurd naar de fabrikant!! die zit in China geloof ik en als ik iets wilde weten moest ik daar maar naar toe bellen. Zelfde antwoord van het call centrum die alle telefoontjes beantwoord voor Tele2. Zijn ze bij Tele2 vergeten dat de verkoper verantwoordelijk en aansprakelijk is van de producten die ze verkopen???
Zijn er meer mensen die hier tegen aan lopen?

7 reacties

Ik heb het zelfde probleem @hkreeft zou je me kunnen vertellen of het al opgelost is.
Reputatie 7
Badge +4
Opvallend dat dit allemaal een Nokia betreft die niet meer te repareren zijn? Total loss... best heftig.
Opvallend dat dit allemaal een Nokia betreft die niet meer te repareren zijn? Total loss... best heftig.
Total loss in 8 maanden, dat er problemen zijn met de laad connector ok, maar zelfs dit had ik niet verwacht.
@Erikv65 Heb je al gereageerd op de moderatorvraag in je eigen topic?
Reputatie 7
Badge +2
Ongeacht wat we van Dynafix denken, het is de enige bedrijf die de capaciteit voor zo veel reparaties aan kan, ook niet gek dat bijna alle bedrijven en fabrikanten met Dynafix werken, wat kassa of radar zeggen, tja dat gaat niet veel aan de samenwerking veranderen, net als Postnl, die is continu onder het vuur, en alsnog worden bijna alle pakketten in Nederland door Postnl geleverd, DHL en andere hebben de capaciteit gewoon niet.

Nu dat dit uit de weg is.

Nokia, of beter gezegd, HMD, heeft in Nederland geen eigen service en blijkbaar kan Dynafix (en andere reparateurs) kunnen ook weinig mee waardoor de telefoon naar een service center van HMD gestuurd wordt, dit is niet perse in China, HMD is een Finse bedrijf, ze hebben vast wel service centers in Europa.

Maar ongeacht waar je toestel zich bevindt en waarom het nog niet terug is, is inderdaad niet jou probleem om op te lossen, de verkoper is Tele2 en na aantal weken kun je of een nieuwe toestel van de verkoper eisen, of je geld terug.

In mijn beleving kun je dat beter via een brief doen, maar misschien dat een moderator je klacht door kan zetten, zorg wel dat je klant gegevens gevuld staan in je profiel.
Ja dat heb ik, binnen 7 werkdagen krijg ik antwoord.
Reputatie 6
Badge
Hoi @hkreeft ,

Geen fijn verhaal om te lezen, ik wil er even voor je induiken

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
  • Naam
  • - Adres
  • - Postcode + Woonplaats
  • - Klantnummer
  • - Geboortedatum
  • - Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer
  • 06-nummer van het abonnement
  • IMEI nummer van het defecte toestel
  • Emrox ID of Samsung ID
  • Crediteringsnummer
  • Wat staat er in mail die je hebt gekregen van dynafix?
  • Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Arjan .
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,

Arjan

Reageer