Tip: simkaart activeren maar service werkt niet

• 14 November 2020
  • 1 reactie
  • 475 x bekeken

Hoi gebruikers,

door de nieuwe 4G kreeg ik namelijk problemen dat mensen mij niet kunnen bellen door dat moest ik een nieuwe simkaart aanvragen. Aangevraagd en binnen gekregen maar echter gebeurde bij mij dat mijn service niet werkte op mijn nieuwe simkaart en via de forum Tele2 zag ik niet echter een oplossing behalve klantenservice benaderen maar ik kan me ergens voorstellen dat we allemaal geen tijd hebben of ze zijn namelijk gesloten. Wat het volgende wat ik heb gedaan is:

Eerst via Tele2 website

1. Voordat je de nieuwe simkaart in je telefoon doet. Eerst op de website simkaart activeren vervolgens moet je een sms krijgen voor de code om te kunnen activeren.
  2. Terwijl je je oude simkaart nog erin zit dus dan heb je nog service, krijg je namelijk sms binnen. Daarmee activeer je je nieuwe simkaart! 
  3. Je nieuwe simkaart installeren tadaaaa klaar.

you’re welcome 😌

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2

Hey @thnhlnh, welkom op onze Community! Wat goed dat je dit hier deelt met ons, daar is onze Community voor. Hopelijk zijn andere Communityleden hiermee ook geholpen! P.S: het kan altijd voorkomen dat het niet voor iedereen de oplossing. Ik zou zeggen, probeer het uit en werkt het niet, geef dan een gil! 

Reageer