beantwoord

telefoon kapot, maar abonnement loopt nog tot december


mijn telefoon is kapot gegaan (het moederbord) dus heb ik een nieuwe nodig. kan ik een nieuwe bestellen (met abonnement voor als die andere is verlopen) of moet ik wachten tot hij is afgelopen en ik een nieuwe telefoon mag kiezen?

icon Beste antwoord door eric 11 maart 2018, 13:00

Je kunt 4 maanden voordat je huidige abonnement afloopt verlengen met een nieuw toestel. Je kunt dat checken via www.tele2.nl/verlengen.
Anders een los toestel kopen en aan het einde van je abonnement verlengen met een sim only.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je kunt 4 maanden voordat je huidige abonnement afloopt verlengen met een nieuw toestel. Je kunt dat checken via www.tele2.nl/verlengen.
Anders een los toestel kopen en aan het einde van je abonnement verlengen met een sim only.
Reputatie 1
Omdat er niet meer wordt gereageert sluit ik dit topic,
Dank voor de input.

Tineke