Tele2 / Redeem NL

  • 30 november 2019
  • 0 reacties
  • 67 x bekeken

Goedenavond,

 

Na het aanschaffen van mijn nieuwe telefoon heb ik besloten om mijn oude iPhone 6 te verkopen aan Tele2’s meest duurzame partner: Redeem. Alles voor een betere wereld en een makkelijke optie die aangeboden werd vanuit Tele2.

 

Echter ben ik al bijna 4 maanden een strijd aan het voeren om €39 terug te krijgen. Inmiddels is dit een principe kwestie geworden, maar beide partijen trekken hun handen af van een oplossing. Redeem mailt sporadisch eens met ongemeende excuses en een oplossing waar geen vervolg aan gegeven word. Tele2 wijst naar Redeem en zegt alleen een ‘grootschalig onderzoek’ opgezet te hebben. Echter kunnen ze hier niets over zeggen of mij op de hoogte houden. Ook naar mijn geld kan ik fluiten.
 

Een ongekende gang van zaken voor een trouwe klant. Kan iemand mij helpen?


0 reacties

Geen reactie

Reageer