Suggestie: Android Gadget met bundel info

• 17 april 2017
  • 11 reacties
  • 550 x bekeken

Is het misschien een idee om in de MijnTele2 App een Gadget te inplementeren? Om makkelijk te zien wat je verbruikt etc.

11 reacties

Badge
Hoe zie je dat precies voor je, op dit moment is het al heel makkelijk om je verbruik te zien in onze MijnTele2 App!

Groetjes, Maris
Nou heel simpel. Je kan simpel je verbruik zien in de app ja, maar met die gadget kan je het op je homescreen inzien.
Reputatie 5
Badge +2
Hoi Damian,

Ik heb het even besproken met de MijnTele2 appbouwers, en het wordt hier goed ontvangen! We moeten natuurlijk nog even kijken wat er mogelijk is, maar je voorstel wordt meegenomen!

Heb je al een idee van hoe het eruit zou moeten gaan zien? Alleen verbruik of zou je meer willen zien?

Groetjes,
Jolien
Dat is goed om te horen! Dank je wel daarvoor.

Over hoe het eruit zou kunnen zien, ik stel voor dat er 2 gadgets komen. 1 gadget met een status bar met sms/data/belminuten etc

De 2e gadget een text only versie dat minder ruimte in beslag neemt.

Ik zal even een voorbeeld maken in photoshop over hoe ik het voor me ziet.

Met vriendelijke groet,
Damian
Reputatie 5
Badge +2
Cool, bedankt 🆒
Oke, Ik heb een paar voorbeelden gemaakt.

Voorbeeld nummer 1 Is waar je de widget kan aanzetten. Net als de WhatsApp widget kan je bepaalde widgets kiezen.

Voorbeeld nummer 2 zijn de widgets die je dan kan aanzetten en vervolgens op je startscherm te plaatsen.

En voorbeeld nummer 3 is een extra'tje kwa design. Tele2 blauw bijvoorbeeld of gewoon wit.

Je kan bijvoorbeeld ook een widget maken met de openstaande facturen, en hoeveel je uit je bundel gaat.

Met vriendelijke Groet,
Damian
ik hoop dat t wat is.
Reputatie 5
Badge +2
Super! Ik heb het doorgegeven.
Ik hou je op de hoogte.
Is er nog nieuws? over de android gadget?
Reputatie 5
Badge +2
Zo snel gaat dat helaas niet :8 Maar ik beloof dat ik het meld als er nieuws is!
Okay toppie

Reageer