beantwoord

spelfouten in welkomstmail

• 23 mei 2019
  • 2 reacties
  • 3704 x bekeken

Er staan spelfouten in de welkomstmail van Tele2. Best grappig:

In 80% van onze klanten halen we die geschatte snelheid. Het minimale beschikbare snelheid op je adres is 75%.

Ik hoop niet dat jullie IN mij een downloadsnelheid kunnen halen. Beter:

In 80% van de gevallen halen we bij onze klanten die geschatte snelheid. De minimale

Dus ook in plaats van ‘het’, ‘de’ (snelheid).

En nu ik toch bezig ben:

Welke je snelheid je thuis haalt op bijvoorbeeld je tablet hangt af van allerlei factoren.

staat op https://www.tele2.nl/thuis/internet/snelheid/

Zouden jullie dit aan kunnen passen?

Misschien zouden jullie ook een puntensysteem kunnen invoeren voor dit soort hulp. Bij genoeg punten krijg je dan korting op de factuur.
icon

Beste antwoord door Henk van Tele2 23 mei 2019, 13:48

@rrustema, Bedankt voor je oplettendheid! Ik ga het meteen doorgeven aan de persoon die hiervoor verantwoordelijk is.

Zodra het is aangepast, meld ik me weer.

Henk
Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 1
Er staan spelfouten in de welkomstmail van Tele2. Best grappig:

In 80% van onze klanten halen we die geschatte snelheid. Het minimale beschikbare snelheid op je adres is 75%.

Ik hoop niet dat jullie IN mij een downloadsnelheid kunnen halen. Beter:

In 80% van de gevallen halen we bij onze klanten die geschatte snelheid. De minimale

Dus ook in plaats van ‘het’, ‘de’ (snelheid).

En nu ik toch bezig ben:

Welke je snelheid je thuis haalt op bijvoorbeeld je tablet hangt af van allerlei factoren.

staat op https://www.tele2.nl/thuis/internet/snelheid/

Zouden jullie dit aan kunnen passen?

Misschien zouden jullie ook een puntensysteem kunnen invoeren voor dit soort hulp. Bij genoeg punten krijg je dan korting op de factuur.

Ik denk dat je deze dingen het beste dit in kunt sturen via social media. Ik denk niet dat ze een puntensysteem hiervoor gaan maken aangezien dat te omslachtig wordt.
Reputatie 4
@rrustema, Bedankt voor je oplettendheid! Ik ga het meteen doorgeven aan de persoon die hiervoor verantwoordelijk is.

Zodra het is aangepast, meld ik me weer.

Henk

Reageer