beantwoord

smart stopcontact kan geen verbinding maken met wifi

  • 28 February 2019
  • 3 reacties
  • 851 x bekeken

Ik heb een aantal smart stopcontacten die via de app Ewe link verbonden moeten worden met je WIFI.
Ik ben net overgestapt van Ziggo naar Tele 2, en bij Ziggo werkte dit feilloos. Bij Tele2 krijg ik steeds de melding dat internet offline is. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? De stekkers kunnen alleen via 2.4G worden verbonden.
icon

Beste antwoord door Rena Chan 28 February 2019, 10:15

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Als je het zelfde ssid gebruikt (wifi naam) zou je niks aan moeten passen, alleen zorgen dat je wifi kanaal tussen 1 en 11 staat, volgens mij ondersteunt die Sonoffs geen kanaal 13.

Anders probeer je Sonoffs te resetten
Als je het zelfde ssid gebruikt (wifi naam) zou je niks aan moeten passen, alleen zorgen dat je wifi kanaal tussen 1 en 11 staat, volgens mij ondersteunt die Sonoffs geen kanaal 13.

Anders probeer je Sonoffs te resetten

Bedankt, helaas had ik de standaard SSDI laten staan, dus dat gaat niet meer. Ik zal kijken op welk kanaal het modem standaard staat ingesteld. Het vreemde is dan wel dat de eerste contactdoos die ik instelde wel verbinding maakte.
Reputatie 3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen

Fijne dag! Groet Michiel