Reparatie Nokia 7 plus

• 12 augustus 2019
  • 7 reacties
  • 170 x bekeken

Ik heb sinds Oktober 2018 een Nokia7+ via Tele2. Sinds deze 8 maanden is hij al 2 maal bij Dynafix geweest. De 1ste reparatie betrof oplaadconnectie met het moederbord, 2e keer (Juli 2019) kan deze telefoon niet meer worden gerepareerd door Dynafix en wordt de telefoon opgestuurd naar Nokia. Uiteindelijk zal Nokia een credit voorstel aan Tele2 doen. Dus contact opgenomen met Nokia, maar die weten van niks en hebben mijn telefoon niet ontvangen, en stuurt mij weer terug naar Dynafix. Bij navraag bij Tele2 konden zij ook niks voor mij doen, Ik moest maar contact opnemen met Nokia...

Het begint langzaam het kastje naar de muur verhaal te worden.

Ik heb een abonnement + telefoon van Tele2 en betaal dus een maandelijks bedrag aan tele2 voor beide artikelen. Nu is mijn vraag wie er verantwoordelijk is voor een correcte afhandeling van dit probleem.

Hoe zit het bijvoorbeeld met de kosten van het maandelijkse abonnement als dit langer dan 1 á 2 maanden gaat duren bijvoorbeeld.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 6
Badge
Erg fijn dat dit is opgelost,

Ik sluit het topic

Fijne dag,

Arjan
Reputatie 7
Badge +4
thanks to @Arjan van Tele2 !
Ik hoop dat dit exemplaar het wat langer volhoudt.
Ik ben net gebeld door Tele2. Binnen 10 werkdagen krijg ik een nieuwe Nokia 7+ toegestuurd.
Ok ik heb gereageerd, binnen 7 werkdagen krijg ik antwoord
Reputatie 6
Badge
Hoi@Erikv65

Welkom op het forum van Tele2,
Wat vervelend dat je toestel niet meer te repareren is.
Heb je dat bevestigd gekregen per mail?

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
  • Naam
  • - Adres
  • - Postcode + Woonplaats
  • - Klantnummer
  • - Geboortedatum
  • - Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer
06-nummer van het abonnement
IMEI nummer van het defecte toestel
Emrox ID of Samsung ID
  • Crediteringsnummer
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,

Arjan
Reputatie 7
Badge +2
D verkoper is verantwoordelijk voor je reparatie, als de telefoon niet te repareren is dan is de verkoper verantwoordelijk om een nieuwe te geven. Wat zij straks allemaal met de fabrikant of reparateurs moeten regelen gaat buiten je om.

Echter jou abonnement staat hier los van, hoewel je beide, abonnement en toestel samen hebt gekocht, is je abonnement niet vast aan je toestel, je kunt die gewoon met een andere toestel gebruiken. Je maandelijkse kosten voor je telefoon is gewoon de terug betaling van de lening die jij hebt aangevraagd voor het kopen van je toestel.
Wie is er uiteindelijk verantwoordelijk voor een correcte afhandeling, want van Tele2 via Twitter dm kreeg ik te horen dat ik het zelf maar moest uitzoeken.