vraag

RedeemNL geen geld ontvangen

• 2 januari 2020
  • 2 reacties
  • 162 x bekeken

Ik heb half december mijn telefoon ingeleverd bij Redeem. Op 19 december kreeg ik via sms bericht dat mijn toestel was ontvangen en dat ik binnen vier werkdagen het bedrag op mijn rekening kon verwachten. Ik heb het geld echter nog steeds niet. Ik heb gemaild en kreeg als antwoord dat het ‘nogmaals doorgezet wordt bij Redeem’. Vervolgens geen gehoor meer en nog steeds geen geld. Hoe kan dit opgelost worden?

2 reacties

Reputatie 5
Badge

Hoi @AnnalotteJ 

Welkom op onze Community. Ik ga jou helpen.

Ik zoek voor je uit wanneer jij betaald wordt. Ik heb daarvoor jouw gegevens nodig.  

Kan je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens : 

• Naam 

• Adres 

• Postcode + Woonplaats 

• Klantnummer 

• Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer 

• Heb je het toestel opgestuurd? Welke datum? 

• Bericht ontvangen van Redeem dat het toestel is ontvangen? 

• Heb je je Spam gechecked? 

• Heb je bericht van Redeem dat zij het geld overmaken? 

• Zelf contact opgenomen met Redeem? Welke datum? 

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas 

Na een maand heb ik nog steeds mijn geld niet. Is dit een normale tijd om te wachten op geld dat mij na vier werkdagen was beloofd? Ik ben op de hoogte van het feit dat het geld van Redeem moet komen, maar het is wel een dienst die Tele2 promoot, van een partner waarvan zij moeten weten dat directe communicatie met hen vrijwel onmogelijk is voor consumenten.

Ik heb ook nog altijd geen update gekregen over de voortgang van het contact met Redeem, alleen dat mijn gegevens zijn gedeeld met ‘de Tele2 coördinator’. Op z’n zachtst gezegd een vreemde gang van zaken.

Reageer