Overname

  • 24 januari 2020
  • 3 reacties
  • 115 x bekeken

Reputatie 3
  • Forumkenner pur sang
  • 205 reacties

Doordat van mijn rekening een bedrag was afgeschreven door T-mobile heb ik ze voor de zekerheid maar even gebeld en ik was snel aan de beurt. Ik wist wel van een overname, maar níét wanneer precies. Ik kreeg iemand aan de lijn die zei dat het idd klopte, en dat Tele2 dat aan haar klanten zou hebben doorgegeven en dat Tele2 een fout had gemaakt met in één keer iedereen te mailen oid. Hij had al de hele dag hetzelfde riedeltje moeten afdraaien zei hij. Lachend gekukkig. We hadden 6 januari een mail moeten krijgen dat het administratief nog niet rond was. Bij (bijna) iedereen was deze mail in het spamvakje beland. Vandaar 🤷‍♀️


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Is inderdaad beetje weggedrukt in alle overige communicatie. Ik zag dat mijn mobiele abonnement nog van Tele2 is afgeschreven. Nou zolang het maar niet dubbel wordt!

Reputatie 3

Daarom houd ik het goed in de gaten! 😉

Reputatie 7
Badge +4

Daarom houd ik het goed in de gaten! 😉

Heel goed! 

Reageer