vraag

oude nummer terug krijgen

• 4 maart 2020
  • 10 reacties
  • 404 x bekeken

Hallo, 

Een maand geleden heb ik een nieuwe nummer aangevraagd vanwege bedreiging op mijn oude telefoonnummer. Maar mijn oude telefoonnummer zit vast aan mijn cloud en andere belangrijke accounts vast. Ik kan nu niet binnen mijn icloud gaan, en daar zitten foto's op die belangrijk zijn. Ook kan ik niet op snapchat gaan , vanwege die gekoppeld is aan mijn telefoonnummer, ook aan mijn mail, maar krijg geen herstelmail adres. En ik moet erop kunnen , want iemand heeft erop kunnen gaan en is vervelende berichten gaan sturen naar anderen. 

Ik vraag echt om hulp , om dit op te lossen. Het is superbelangrijk

10 reacties

Hallo, 

Een maand geleden heb ik een nieuwe nummer aangevraagd vanwege bedreiging op mijn oude telefoonnummer. Maar mijn oude telefoonnummer zit vast aan mijn cloud en andere belangrijke accounts vast. Ik kan nu niet binnen mijn icloud gaan, en daar zitten foto's op die belangrijk zijn. Ook kan ik niet op snapchat gaan , vanwege die gekoppeld is aan mijn telefoonnummer, ook aan mijn mail, maar krijg geen herstelmail adres. En ik moet erop kunnen , want iemand heeft erop kunnen gaan en is vervelende berichten gaan sturen naar anderen. 

Ik vraag echt om hulp , om dit op te lossen.Er is wel een mogelijkheid.

Het is superbelangrijk

Anders loop ik gevaar. 

Reputatie 7
Badge +4

Wat vervelend, maar een nummer dat is vervangen is definitief verdwenen. Je zult de cloud provider moeten vragen je telefoonnummer registratie te vervangen voor je nieuwe nummer. 

Wat vervelend, maar een nummer dat is vervangen is definitief verdwenen. Je zult de cloud provider moeten vragen je telefoonnummer registratie te vervangen voor je nieuwe nummer. 

Hoe kan ik dat doen?

Kan ik niet een nieuwe abonnement aanvragen en het oude nummer erbij toevoegen? Er is vast wel een mogelijkheid. 

Loop echt in gevaar dan

Reputatie 7
Badge +4

Als je gevaar loopt, dan moet je de politie contacten. 

Reputatie 6
Badge +1

Als iemand jouw mail gehackt heeft en je mail heeft overgenomen moet je dat bij jouw mailprovider zo snel mogelijk melden. Als je weet welke persoon dit is onmiddellijk naar de politie. Dit is een misdrijf. 

Reputatie 4
Badge

Hallo @Mevr.y 

Dat klinkt niet goed! Iemand heeft jouw account en gehackt en maakt misbruik van jouw accounts. 
De meeste van de accounts die jij opnoemt zijn verbonden met jouw e-mail. Kan je proberen om die te achterhalen?
Ik ga er alles aan doen om voor jou uit te zoeken wat ik voor jou kan doen!

Hallo @Mevr.y 

Dat klinkt niet goed! Iemand heeft jouw account en gehackt en maakt misbruik van jouw accounts. 
De meeste van de accounts die jij opnoemt zijn verbonden met jouw e-mail. Kan je proberen om die te achterhalen?
Ik ga er alles aan doen om voor jou uit te zoeken wat ik voor jou kan doen!

Inderdaad, ze zijn verbonden aan mijn mails , en daar kan ik niet meer op. Ik weet wel de mails en accountsnamen waaraan ze verbonden zijn .

Ja graag, er zitten veel privacy dingen erop. 

Reputatie 6
Badge +1

Zijn dat mailadressen van Tele2? 

Zijn dat mailadressen van Tele2? 

Ja , paar accounts zijn gekoppeld aan mijn tele2 account email adres 

Reageer