beantwoord

OPD medewerker zei mijn paspoort niet een goeie!

• 3 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 100 x bekeken

Al jaren ben ik een klant van tele2, maar ik had wel sim-only maandelijks opzegbare abonnement. Vaak hoorde ik van telemarketing team van tele2 met alle liefde woordjes " mevrouw waarom koppel je geen toestel aan" Na al jaren ik dacht mijn abonnement verlengen met een toestel. Ik heb wel toestel besteld, heb ik ook wel sms gekregen voor een afspraak. Vandaag tussen 11- 16 uur moest pakket komen. Ik heb een telefoontje gekregen als ik thuis en zo en zo.. Kwam de man bij de deur. Dan begon de paspoort controle, super irritante manier, zijn gedrag niet te accepteren "hij zei je paspoort is niet goeie iets niet klopt" dat was het hij pakte mijn toestel en weg gerend.
Ik heb naar klanten service gebeld. Te plaats van alles beëindigen met Tele2 ik heb wel nog een kans gegeven aan tele2.
Over het telefoon hoorde ik " mevrouw wij kunnen dat niet zien, met de paspoort alles moet overeen komen, vaak mensen pakken anderen telefoons, dan ben je eigen telefoon kwijt" Ik probeerde niet een toestel stelen dat was voor mij bedoeld!!!!!!!! Dan mijn vraag waarom regelen jullie niet iets anders, bijvoorbeeld in een van jullie winkel ophalen? Ze kunnen alles controleren.

mijn opmerking voor Tele2: Jullie moeten oplossing vinden. OPD ingehuurd door jullie en ze behandelen mensen in walgelijke manier, Zo behandelen kan toch niet. Misschien jullie hebben een fout gemaakt en was ik daarvoor gestraft. Super Irritant!!!!!! Tijd voor een verandering.
icon

Beste antwoord door Arjan van Tele2 14 augustus 2018, 12:12

Hoi Suri-Jay,

Heb je inmiddels de gegevens aangepast in overleg met ons?

Groet,

Arjan
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge
Hoi Suri-Jay,

Heb je inmiddels de gegevens aangepast in overleg met ons?

Groet,

Arjan