ondeugelijk product ontvangen

  • 23 January 2021
  • 16 reacties
  • 228 x bekeken

  • Is lekker bezig
  • 7 reacties

Ik heb een defecte iPhone ontvangen van Tele2,Ik denk dat ik inmiddels al vijftien medewerkers heb gesproken. We zijn nou altwee weken verder en nog steeds geen oplossing. Ik weet het even niet meer!!! 


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Wat hebben die medewerkers allemaal gezegd?

Apple heeft een goede eigen Service voor hun producten. Je zou langs een Apple store kunnen gaan. Of eerst bij hen een support ticket openen.

Via Apple support meerdere keren ondersteuning gehad zonder resultaat. En bij Tele2 is het zoek het zelf maar uit wij leveren geen nieuw toestel en zeker geen service. Het nieuwe toestel kon ik alleen ter reparatie aanbieden. Te gek voor woorden een nieuw toestel ter reparatie aanbieden. Ik heb de reparatie aangemeld bij Dynafix en de verzendkosten overgemaakt om de telefoon op te laten halen door de koerier die overigens nooit het toestel heeft opgehaald.

Reputatie 7
Badge +12

Wat raar dat je een bedrag vooruit moest betalen voor de verzendkosten? Volgens de klantenservice website moet je de telefoon bij Dr. Mobile aanmelden.

Ja klopt via dr. Mobile het reparatieverzoek ingediend. Betaling lukte de eerste twee dagen niet wegens een storing. Daar ook weer Tele2 over gebeld die vertelden mij neem zelf maar contact met Dynafix op.  Een 0900 nummer €0,45 per minuut plus iets minder dan €12 verzendkosten.

Reputatie 7
Badge +12

Probeer je het na het weekend nog eens. Je praat hier met medeklanten. Als 15 medewerkers je al niet kunnen helpen, dan andere forumleden zeker niet. Hopenlijk tref je dr. Mobile als je vroeg belt wel.

Reputatie 7

Wat is eigenlijk het defect?

Tel valt steeds uit en herstart zichzelf dan weer.

Reputatie 7

Hoe lang heb je het toestel al in bezit? En heb je het alleen getest of al normaal in gebruik?

De telefoon is twee weken oud en doet al zo sinds dag één. Tijdens gebruik valt die steeds uit.

Reputatie 7

Ja, dan zullen ze eerst moeten vaststellen dat dat zo is. Wanneer heb je betaald en wanneer zouden ze het toestel op komen halen? Bezorgdiensten hebben het nog steeds enorm druk, dus mogelijk gaat daar wel even tijd overheen.

De telefoon is zich constant aan het herstarten

Ik had een dag met tijdslot afgesproken met de koerier

Reputatie 7

Ik had een dag met tijdslot afgesproken met de koerier

En wat zegt de koerier daarvan?

En wat zegt de koerier daarvan?
Door een fout mij vergeten op de planning te zetten.

Reputatie 7
Badge +12

Dan vraag je ze toch om die fout recht te zetten en alsnog naar je toe te komen ?

Reputatie 7

En wat zegt de koerier daarvan?
Door een fout mij vergeten op de planning te zetten.

Dus hebben ze je alsnog op de planning gezet?