Nu heel goedkoop een Samsung S7 aanschaffen!

• 9 maart 2017
  • 20 reacties
  • 731 x bekeken

Reputatie 7
Badge +4
  • Goldmember
  • 14739 reacties
http://www.gsmhelpdesk.nl/nieuws/14036/tele2-haalt-grote-prijsstunt-uit-met-samsung-galaxy-s7-edge

20 reacties

Reputatie 6
Badge +5
En...
Dan vergeet je nog te melden dat je ook nog 75 euro cashback krijgt via Samsung.

Dat is nog eens een flinke besparing!
🙂
Goed opgemerkt Eric! dank je wel
Reputatie 7
Badge +5
Mag wel een belletje naartoe.

"Meer informatie is te vinden op de website van Tele2." ???

***Reactie aangepast door moderator***
Reputatie 7
Badge +4
Ja, hier is een linkje
https://www.tele2.nl/shop/mobiel/abonnement/samsung-galaxy-s7-32gb/?color=zwart
Reputatie 7
Badge +5
Censuur Bombarie, begin nu wel heel nieuwsgierig te worden wat je nu precies gezegd hebt?
Reputatie 7
Badge +5
Schokkend natuurlijk (was een linkje) de gsm helpdesk verwijst naar de Website van Tele2 voor meer info 🆒

Staat nog zo, klik op de link in de startpost en op gsm helpdesk op de link van Tele2
Reputatie 7
Badge +5
o00o0o ik dacht dat ze het een en ander verwijdert hadden, maar iig bedankt voor het stillen van mijn nieuwsgierigheid 🙂
Inderdaad het aanbod met de Samsung 7 is een goed aanbod. Misschien dat het opweegt tegen en de mening verandert van de vele klachten van klanten en ex klanten die op www.bellen.com hun mening geven. 88 procent zegt Tele2 niet aan te bevelen en 4 procent zegt misschien. Maakt Tele2 zich daar nu echt geen zorgen om?
Reputatie 7
Badge +4
Het is daar niet veel anders dan op social media in het algemeen. Bijna alle providers krijgen bij bellen.com weinig aanbevelingen. Zelfs de provider die dekking heeft in Heerlen wordt door 81% niet aanbevolen. Daar doen ze dan zo hun best voor. Dus als de maatstaf die website moet zijn dan zijn er bijna geen tevreden mobiele gebruikers in Nederland.
Maar Eric de klachten worden daar net als op ons eigen forum.toch gegeven door klanten? Trouwens ALLE providers hebben dekking in Heerlen en Tele2 had daar ook goed bereik tot ze hard gingen werken om uit te breiden denk ik. En daar doen ze dan zo hun best voor? Sorry Eric je hebt het nu alleen over het netwerk , niet over de klachten, over bijvoorbeeld wekenlang afgesloten worden door fout van Tele2 en daar 6 euro vergoeding voor krijgen, niet aangesloten kunnen.worden wanneer je wil verlengen, het kan gewoon niet slechter!!!!!! En de redenering alle providers krijgen weinig aanbeveling zou voor Tele2 juist een reden moeten zijn de service zodanig te verbeteren dat ze binnenkort wel bij Tweakers worden uitgeroepen tot Beste Provider van 2017 Haalbaar denk je???????.
Reputatie 7
Badge +4
Mijn topic gaat over de intressate aanbiedingen voor de Samsung S7. Graag on topic blijven. De Media markt heeft de komende week ook een mooie aanbieding met 5GB data. Dan kun je het toestel gelijk ophalen in de winkel. En die 75 euro cashback is geldig tot 16 April.

Reputatie 7
Badge +5
Niet door Tweakers, wel een degelijk "onderzoek".

Beste mobiele provider 2017

Ok Eric we blijven bij de mooie aanbiedingen. Werkelijk top! En all the rest is by the way? Ik ga meteen naar de Media (markt)
Reputatie 7
Badge +5
Meen me te herinneren dat tijdens de lancering van de S7 de MediaMarkt Heerlen de "stuntverkoop" van een soortgelijke aanbieding i.c.m. Tele2 4G hebben terug getrokken.
Actie heette Bellend de winkel uit met 4G van Tele2
4G was toen (2015) niet mogelijk en blijkbaar anno 2017 nog steeds niet.
Nou Bombarie ik twijfel nog. De aanbieding van GSM web klinkt goed met S7 Edge maar bij retailers heb je het risico van de grijze toestellen heb ik gehoord op dit forum , dus die valt af.
Reputatie 7
Badge +5
Dan bestel je toch een andere kleur Karin 😛 ( ik weet het, grijze import )
Ik bestel helemaal niks Cypher. Ik wacht tot ik weer mag testen. De S8 komt eraan misschien willen ze weten hoe daar Volte op klinkt? ☺️
Reputatie 5
Badge +2
Haha slim Karin 😉
Reputatie 7
Badge +5
Ik heb net in mijn glazen bol gekeken, en dat gaat hoogstwaarschijnlijk niet gebeuren Karin.
Ook heb ik mijn Medium geraadpleegd, en die zegt hetzelfde (ik dus)
Nou heel jammer want dan wordt mijn volgende toestel waarschijnlijk geen Samsung meer......ik ben toch niet gek......
Nou heel jammer want dan wordt mijn volgende toestel waarschijnlijk geen Samsung meer......ik ben toch niet gek......

Kom maar naar Iphone,haha. Heb sinds gister Iphone 7 Plus black en is top toestel (had daarvoor Iphone 6,en daarvoor nog Iphone 5,beide waren goed). Moet nog wennen aan de grootte (van 4,7 inch naar 5,5 inch) maar komt goed.

Reageer