beantwoord

Nokia 7plus oplaad problemen

  • 10 June 2019
  • 25 reacties
  • 6122 x bekeken

Ongeveer 10 maanden geleden heb ik een mobiel gekocht via tele2 samen met abonnement verlenging. Tijdens opladen dit toestel doet erg raar sinds paar manden helenacht was niet opgeladen. Ik heb 3 originele opladers geprobeerd helaas zonder resultaat.
Als ik kabel rare manier vast houden of iets onder de kabel leggen dan laadt die op maar dat toch niet normaal. Is er nog iemand zelfde probleem had? Is dit zit bij oplaadpoort moet ik reparatie melden?

Nu pas ik zie dat topic meldt helemaal anders. Het moet Nokia 7 plus zijn. slecht idee via mobiel post delen. Ik zie geen optie om te wijzigen. excuses daarvoor.
icon

Beste antwoord door eric 10 June 2019, 09:28

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

25 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Over telefoon reparaties kun je hier alles lezen: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/telefoon-laten-repareren/
Over telefoon reparaties kun je hier alles lezen: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/telefoon-laten-repareren/


Dank je wel ik zal nu kijken.
Over telefoon reparaties kun je hier alles lezen: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/telefoon-laten-repareren/

Ik heb hetzelfde probleem, en probeer mijn reparatie aan te melden. Ik krijg echter continu de volgende melding na invulling van alle gegevens.

De zending kan niet worden aangemaakt. Controleer of het adres juist is en/of probeer opnieuw.
Server says: "Unexpected error"

Wat ik ook doe telkens deze melding. Wat doe ik fout?
Reputatie 7
Badge +12
Zal een webform fout zijn. Kun jij niets aan doen. Later nog eens proberen of morgen even de klantenservice bellen.
Oke, dank, heb het gister ook geprobeerd, maar zal morgen even bellen.
Reputatie 6
@Suri-Jay ik heb de titel van het topic voor je gecorrigeerd (en het meteen maar even in het subforum voor smartphones gezet).

Dat je telefoon niet goed oplaadt is duidelijk niet "zoals het moet zijn" en hoe eerder je dat laat repareren hoe beter. Je wilt voorkomen dat je telefoon (verder) beschadigd raakt door de manier waarop je nu op moet laden.
@Suri-Jay ik heb de titel van het topic voor je gecorrigeerd (en het meteen maar even in het subforum voor smartphones gezet).

Dat je telefoon niet goed oplaadt is duidelijk niet "zoals het moet zijn" en hoe eerder je dat laat repareren hoe beter. Je wilt voorkomen dat je telefoon (verder) beschadigd raakt door de manier waarop je nu op moet laden.



Oh dank je wel! Ja ik wacht tot de reparatie aanmelden site werkt. Jij heb gelijk ik wil dit snel laten repereren. Ik heb twee keer gisteren geprobeerd maar site lijk me niet te werken kreeg ik vaker een fout melding. Verschillende web browsers helpt ook niet. Ik probeer morgen. Bedankt voor je reactie.
Wat zijn de andere opties laten repereren behalve online formulier?
Reputatie 6
Krijg je dezelfde foutmelding als @Biegeltje?

De zending kan niet worden aangemaakt. Controleer of het adres juist is en/of probeer opnieuw.
Server says: "Unexpected error"


Bij welke stap in het webform krijg je de foutmelding? (Stap 1 t/m 6)
Krijg je dezelfde foutmelding als @Biegeltje?

De zending kan niet worden aangemaakt. Controleer of het adres juist is en/of probeer opnieuw.
Server says: "Unexpected error"


Bij welke stap in het webform krijg je de foutmelding? (Stap 1 t/m 6)


Ja klopt ik kan alles netjes invullen maar verzenden lukt niet ook niet via mobiel.
Reputatie 6
Check. Ik heb het zelf getest en loop ook tegen de foutmelding aan. Ik heb er intern melding van gemaakt, hopelijk werkt het snel weer.

Als alternatief kun je twee dingen proberen:
-Je kunt het oplaadpunt van je toestel schoonmaken met een tandenragertje. Dit kan problemen met opladen (indien veroorzaakt door stof) wel eens verhelpen.
-Je kunt je toestel ook in een Tele2 winkel ter reparatie aan laten bieden. Let op dat de winkels in Groningen en Amsterdam geen reparaties meer aannemen en Rotterdam Zuidplein stopt hier per 20 juni mee.
Check. Ik heb het zelf getest en loop ook tegen de foutmelding aan. Ik heb er intern melding van gemaakt, hopelijk werkt het snel weer.

Als alternatief kun je twee dingen proberen:
-Je kunt het oplaadpunt van je toestel schoonmaken met een tandenragertje. Dit kan problemen met opladen (indien veroorzaakt door stof) wel eens verhelpen.
-Je kunt je toestel ook in een Tele2 winkel ter reparatie aan laten bieden. Let op dat de winkels in Groningen en Amsterdam geen reparaties meer aannemen en Rotterdam Zuidplein stopt hier per 20 juni mee.



oei... Ik woon in Utrecht ik zal even naar de winkel in Utrecht bellen om te vragen als ze neemt reparaties aan. Als So dan breng ik dat daar heen. Mijn probleem is kabel koppelt niet goed met oplaadt poort. Daarrom wil ik snel laten repereren. Ik wil geen nog meer schade. Het is alleen maar 8 maanden oud. Hoop ik voor best. Hoop website doet weer snel.
Is reparatie website weer aan de slag? Voor mij nog niet helaas.
Reputatie 7
Badge +12
De winkel in Utrecht is nog steeds open.
De winkel in Utrecht is nog steeds open.

Ik weet maar toen ik gebeld naar winkel in Utrecht, ze zeiden ik moet via internet aanvragen. 😞
Reputatie 6
Is reparatie website weer aan de slag? Voor mij nog niet helaas.

Helaas blijkt er iets complex aan de hand te zijn waardoor dit voor sommige mensen nog niet werkt. Momenteel wordt er gewerkt aan een oplossing, sorry voor het ongemak 😞
Is reparatie website weer aan de slag? Voor mij nog niet helaas.

Helaas blijkt er iets complex aan de hand te zijn waardoor dit voor sommige mensen nog niet werkt. Momenteel wordt er gewerkt aan een oplossing, sorry voor het ongemak :(


Ik wilt dit echt laten repereren voor dit probleem meer schade brengt. Ik hoop echt snel dit opgelost wordt. Tjeetje.
Gellukig vandaag heb ik aangemeld mijn toestel voor reparatie via web site hij doet het weer. 🙂
Reputatie 7
Badge +12
Fijn, nu hopen dat het snel en goed wordt gemaakt.
Fijn, nu hopen dat het snel en goed wordt gemaakt.
Ja ik hoop het ook. Kan niet wachten tot terug.
Ik ben benieuwd, hoe lang doet het voor een toestel reparatie? Wat ik zie met mijn inlog code en wacht woord. "Toestel is klaar om te verzenden naar dynafix"
Reputatie 6
Ik ben benieuwd, hoe lang doet het voor een toestel reparatie? Wat ik zie met mijn inlog code en wacht woord. "Toestel is klaar om te verzenden naar dynafix"

Dat verschilt heel erg per situatie. Het kan in een paar dagen klaar zijn maar transport kost ook tijd. Soms stuurt Dynafix je toestel ook naar een extern reparatiecentrum dan komt daar ook weer extra tijd voor transport en onderzoek/reparatie bij.

De beste indicatie krijg je van Dynafix zelf maar die zullen ook eerst onderzoek moeten doen denk ik.

Ik ben benieuwd, hoe lang doet het voor een toestel reparatie? Wat ik zie met mijn inlog code en wacht woord. "Toestel is klaar om te verzenden naar dynafix"Dat verschilt heel erg per situatie. Het kan in een paar dagen klaar zijn maar transport kost ook tijd. Soms stuurt Dynafix je toestel ook naar een extern reparatiecentrum dan komt daar ook weer extra tijd voor transport en onderzoek/reparatie bij.

De beste indicatie krijg je van Dynafix zelf maar die zullen ook eerst onderzoek moeten doen denk ik.



Dank je wel,,, wacht ik gewoon af, 🙂
Ik zie op de reparatie status van dynafix op 02 juli ze hebben het gerepareerd maar ik zie geen updates meer. Hoe lang doet het nog? 🙂
Reputatie 7
Badge +12
Bel ze maandag even op: Dynafix contact
Hoera,, mijn toestel was bezorgd gisteren avond door DHL. Op papier staat onderdeel vervangen maar ik durf niet iets over reparaties iets te zeggen nog, het is te vroeg In mijn gevoel. Nieuwste software versie van android is al geïnstalleerd en ik ben blij mee. 🙂 Dank je wel Tele2 🙂