beantwoord

Nog steeds geen internet en tv

  • 29 April 2019
  • 4 reacties
  • 197 x bekeken

Beste Tele2,
Ik ben nu sinds 2 weken klant van jullie. Helaas heb ik in die twee weken al vele problemen ervaren en heb ik jullie al zo”n 10 keer opgebeld. Het begon al dat ik de eerste 2 dagen geen internet en tv had. Na 2 dagen kwam er een KPN monteur en heeft dit opgelost, echter toen bleek dat het tv kastje van jullie defect was. Na even bellen kreeg ik na 2 dagen een nieuw tv kastje en alles deed het, echter dit leek te mooi om waar te zijn. Drie dagen later werd de verbinding weer verbroken en heb ik vanaf vorige week dinsdag geen internet en tv. Na 4 keer bellen bleek dit te liggen aan de KPN monteur. Ik zal nog eens 3 werkdagen moeten wachten. Ik ben normaal heel optimistisch maar ik begin nu wel geïrriteerd te raken. Mijn vragen zijn: 1. Kan ik snel verwachten dat ik internet en tv heb. 2. Kan ik ergens een klacht indienen en 3. Moet ik ook betalen voor alle dagen dat ik geen internet en tv heb?
icon

Beste antwoord door WhTurner 29 April 2019, 17:29

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Als de storing is verholpen (dan is de eindtijd bekend) kan je een aanvraag indienen voor de gemiste dagen.
Als de storing is verholpen (dan is de eindtijd bekend) kan je een aanvraag indienen voor de gemiste dagen.

Waar kan ik dit indienen?
Reputatie 7
Badge +12
Nadat alles is opgelost kun je daarvoor bellen.
Reputatie 5
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag en groetjes,
Jasper