vraag

Nog steeds geen geld van Redeem

• 25 februari 2020
  • 3 reacties
  • 154 x bekeken

Ik stel maar opnieuw de vraag wanneer ik mijn geld kan verwachten, want ook Tele2 reageert niet meer.

Ik heb mijn toestel midden december opgestuurd en kreeg op 19 december bericht dat ik mijn geld binnen 4 werkdagen zou ontvangen. Dit geld heb ik nog steeds niet.

Mijn gegevens zijn al bekend bij Tele2, maar verdere updates heb ik ook niet gekregen. RedeemNL reageert ook niet meer op mijn mailtjes.

Mijn vraag: waar blijft mijn 200 euro?

3 reacties

Reputatie 4
Badge

Hoi Annalotte,

Ik ga je helpen! Wij doen er alles aan om Redeem te activeren om jouw geld zo snel mogelijk uit te betalen. Jouw uitbetaling gaat zeker gebeuren, dat beloof ik je. 
Er zijn meerdere gesprekken geweest om dit proces te verbeteren, Redeem geeft aan dat er door een groot aanbod van ingeruilde toestellen een achterstand is in het uitbetalen.
Via de Privé omgeving houd ik je op de hoogte. Daar heb ik je een bericht gestuurd met uitleg.

Excuses voor het lange wachten!

Weet dat jij jouw uitbetaling binnenkort kan verwachten.

Reputatie 7
Badge +1

Redeem bedoelt te zeggen dat ze nog steeds te weinig capaciteit inzetten en de toestellen eerder verkopen dan dat ze betalen aan de personen die hun toestel hebben opgestuurd. Deze trage afhandeling gaat al heel erg lang zo, Redeem heeft alle gelegenheid gehad om een realistische termijn op de website vermelden, zodat de consument op basis van eerlijke informatie kan bepalen of ze een toestel willen inruilen.

Sorry dat ik hier zo kritisch ben, maar het duurt gewoon veel te lang voordat deze partij haar zaken gaat regelen of gewoon eerlijk gaat communiceren.

Het is natuurlijk ook wel erg sneu dat er pas weer een reactie van Tele2 komt nadat ik een nieuwe topic aan heb gemaakt. Het is makkelijk om afstand te nemen van praktijken waar zij technisch gezien niet verantwoordelijk voor zijn.

Verder ben ik het met @pipodeclown eens dat het na al die vermeende gesprekken met Redeem wel erg lang voordat dit proces verbeterd wordt. Het zou zowel Redeem als Tele2 niet misstaan om eerlijk te zijn in hun informatieverstrekking over deze ‘service’.

Reageer