Nieuw nummer aanvragen

• 13 juni 2017
  • 2 reacties
  • 1119 x bekeken

Ik wil graag een nieuw nummer aanvragen ivm stalking van verschillende mensen en omdat mijn nummer openbaar vermeld staat op ongewenste verschillende sites, zonder enige toestemming vanuit mij. (Dit blijkt dus te kunnen..)

Een nieuw nummer aanvragen lukt niet .. omdat dit geen geldige reden is? Andere opties zoals; blokkeren van nummers is ook geen optie, zijn steeds andere personen/nummers. Aangifte ook niet, ivm disclaimers op betreffende sites. Diegene die doet is onbekend. Abbonement opzeggen gaat ook niet, betaal nog voor een jaar.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Wat wél te doen en hoe verder?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 6
Badge
Hoi MichVer, welkom op ons forum.

Telefonische overlast kan erg vervelend zijn. We hebben een speciale procedure opgezet (op onze website) om dit aan te pakken. Zoals je daar ook leest is het ook mogelijk een nieuw nummer aan te vragen. Hoewel het aan te raden is om eerst ons overlastformulier te gebruiken is dit geen verplichting voor het krijgen van een nieuw nummer.

Er zijn wel andere voorwaarden voor het krijgen van een nieuw nummer. Dit kan verschillen per type abonnement. Ik zoek graag uit wat voor jou van toepassing is, daarvoor heb ik wat gegevens van je nodig. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Je adres inclusief postcode en woonplaats
- Klantnummer of Geboortedatum
- Je huidige telefoonnummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.

Ik zie je gegevens tegemoet!
Reputatie 6
Badge
@MichVer

Ik heb nog niks van je vernomen. Heb je al een oplossing kunnen vinden voor de overlast?