levertijd iphone 12 pro

  • 28 November 2020
  • 2 reacties
  • 247 x bekeken

  • Durft te vragen
  • 0 reacties

Ik heb de iPhone 12 pro gold besteld op 25 oktober. Levertijd zou 3-4 weken zijn. Inmiddels ben ik al 5 weken aan het wachten en nog steeds niks binnen. Bestelstatus is ook al 5 weken hetzelfde dat ik in afwachting ben van de voorraad.Is er iemand die rond dezelfde tijd de iPhone 12 pro heeft besteld en deze al wel binnen heeft?? 


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7

In dit topic vind je lotgenoten enheb je de meeste kans op een reactie https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/info-levertijden-iphone-12-pro-80977?postid=489653#post489653

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Ezra,
Welkom op de Community! Een absoluut top toestel heb jij besteld, prachtig.

Ik snap zeker dat jij je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebt! Doordat we slechts een beperkte voorraad ontvangen en dit zo’n gewild toestel is, zijn de levertijden langer. Uiteraard doen we keihard ons best om je nieuwe iPhone zo snel mogelijk jouw kant op te laten komen! Het topic dat @pipodeclown deelt met jou bevat de laatst bekende levertijden. Hou dit topic in de gaten voor de laatste info omtrent jouw levering! 

Ik beloof je dat alles helemaal klaar staat om jouw bestelling te leveren, het is nu wachten tot jouw iPhone geleverd wordt aan ons.