beantwoord

Lastig gevallen door privé nummer

  • 29 October 2021
  • 3 reacties
  • 726 x bekeken

Goedenavond,

Ik word de laatste tijden lastig gevallen door iemand die mij constant anoniem belt. Ik heb al 2x een melding gedaan en omdat de nummer een LycaMobile provider heeft, kan Tele2 dus niks voor mij doen sinds LycaMobile zulke gegevens niet loslaat. Dat vind ik apart, want deze persoon blijft me maar lastigvallen. Als ik opneem, zegt niemand wat, maar diegene hangt ook niet op. Als ik mezelf demp, dempt diegene zichzelf ook. Echt een ziek spelletje speelt ie. En hij blijft mij maar op random tijdstippen bellen, maar nooit in de nacht. Ik snap er niks van. Ik vind het ook overdreven om mijn nummer te veranderen door 1 persoon. Tele2 blijft mij adviseren om te blijven melden, maar ik krijg steeds maar te horen “het is LycaMobile, een stille provider, dus dan maar nummer veranderen”. Ik wil weten wie mij zo graag wil lastigvallen. Hebben jullie misschien een oplossing dat NIET te maken heeft met nummer veranderen?

icon

Beste antwoord door Floor109 30 October 2021, 09:06

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Dat is wel heel triest inderdaad, ik zou zelf voor een paar dagen anonieme nummers blokkeren, als hij/zij je telkens niet te pakken krijgt, zou je hopen dat hij/zij het opgeeft.

Jaa ik ga dat nu doen. Dankjewel voor het reageren. Hopelijk doet ie dat 😩. 

Reputatie 7
Badge +8

Niet afwachten of de andere partij oplegt maar zelf meteen zo snel mogelijk de verbinding verbreken.