beantwoord

KPN blijft maar verhogen maar ik krijg er niets voor terug.

  • 9 April 2019
  • 6 reacties
  • 1116 x bekeken

Hallo, Ik zit bij KPN voor mijn Internet an TV.
KPN verhoogd ieder jaar mijn Internet met te smoes om te investeren in hun glasveel netwerk.
Ik zit op een plaats waar geen glasvezel is en waarschijnlijk ook niet komt.

Ik heb TV via digitenne.

Nu is mijn vraag, als ik overstap naar Tele2 dan krijg ik TV via Internet, de snelheid van mijn Internet op een goeie dag is tussen 9Mb en 10Mb, het kan niet sneller vanwege locatie, dit lijkt me niet genoeg om stabiel TV te kunnen kijken als de rest van de familie op Internet zit.


Heeft iemand ervaring met deze situatie.

Cloggs1
icon

Beste antwoord door theocoppes 9 April 2019, 15:05

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +8
Wat zegt de postcodecheck op jouw locatie? https://www.tele2.nl/shop/thuis/postcodecheck/?preselect=intlight,veilint#/
Tot 20Mb/s,
Postcodechecks van andere providers zeggen 13Mb/s.

Als ik 20Mb/s had dan zou ik overstappen maar helaas krijg ik met pijn en moeite 10Mb/s.

In het verleden heb ik al eens een KPN monteur langs gehad die iets aan de telefoon lijn heeft veranderd en ook een nieuwe modem heeft geinstalleerd, mijn probleem is de afstand tot het verbindings punt, dit is 2km 😞
Reputatie 7
Badge +8
Dat is jammer. Je hebt zeker ook geen coax van Ziggo? Is denk ik ook niet goedkoper. Je woont erg buitenaf, platteland?
Hi Teo

Bedankt voor je reacties.

Wonen in Appelscha is nu niet bepaald platteland of buitenaf. De woning dichtheid is hier gewoon niet hoog genoeg om het interessant te maken voor Internet Providers om geld in te steken. Ik moet het doen moet een ouderwetse telefoonlijn :-(

Als Tele2 me kan garanderen dat ik hier goed Interactive TV kan ontvangen stap ik zo over, heb genoeg van het inhalige gedoe van KPN, ik betaal net zoveel als iemand die 50Mb/s heeft.
Reputatie 7
Badge +8
Ik haal met een telefoon lijn 100/29. Gewoon in mijn dorpje. Geluk gehad.
Ik ben bang dat ze niets garanderen. Op het moment dat je overgezet wordt valt KPN weg en is je gratis annuleringsmogelijkheid voorbij. Dan zit je er voor een jaar aan vast. Als je digitenne opzegt kun je met een nieuwe free to air ontvanger Ned1, 2, 3 plus vele Duitsers ontvangen.
Reputatie 3
Badge +5
Wegens inactiviteit sluit ik dit topic. Wanneer er nog vragen zijn over dit issue dan kan er een nieuw topic worden aangemaakt.

Groeten Anton