beantwoord

klantenservice

• 22 juli 2017
  • 15 reacties
  • 815 x bekeken

Waarom komt mijn mail niet aan bij de klantenservices. Heb 2 x bericht gestuurd maar krijg dan MAIL DELIVERY FAILED.
Wie weet het antwoord, alvast bedankt
icon

Beste antwoord door eric 22 juli 2017, 16:23

Er is geen mailcontact met de klantenservice mogelijk.
Hier vind je alle contactmogelijkheden die er wel zijn:
https://www.tele2.nl/klantenservice/contact/
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Er is geen mailcontact met de klantenservice mogelijk.
Hier vind je alle contactmogelijkheden die er wel zijn:
https://www.tele2.nl/klantenservice/contact/
Reputatie 2
Geen email? Tele2 moet zich niet zo verstoppen.

Het wordt hoogste tijd dat Tele2 bezoek krijgt van de ACM

https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/verkoop-aan-consumenten/verkopen-aan-consumenten/checklist-verkoop-via-internet/

"Is uw bedrijf vindbaar en aanspreekbaar?" Neen dus.
Als je klanten werft per email moet je de deur niet dicht gooien voor email van die klant.
Communicatie bij Tele2 betekent absoluut éénrichtingverkeer. Voor berichten afkomstig van klanten is Tele2 doof en blind.
Ik heb nog nooit(!) antwooord gehad op klacht of brief of formulier.
Alles gaat uitsluitend telefonisch, zodat je geen bewijs hebt,
Reputatie 7
Badge
Zo nou dat weten we dan ook al weer. Tele2 moet zich niet zo verstoppen pffffft.

Dit is het klanten voor klanten forum en wij wisten al dat de klantenservice niet per mail te bereiken is.
Dat staat ook duidelijk op de site.
Maar wij als forumleden geven wel gewoon antwoorden zoals je merkt.

Misschien een idee om ons eens te vragen om hulp?
Reputatie 4
Badge
Hoi marclouise,

Ik heb je topic verplaatst naar een subforum waar deze beter past. Op de pagina die @eric heeft gedeeld zie je alle contactmogelijkheden die we bieden:

Reputatie 7
Badge +4
Inderdaad. Ze werven ook niet per email. Wel online via een website en bieden online via forum/chat/twitter en facebook support.. bijna het hele spectrum. Behalve email maar geen ACM zaak lijkt mij...
Reputatie 2
Niet waar Eric. Mijn contract is aangegaan per email. Maar vervolgens houdt Tele2 verkeer naar hun toe potdicht. Handig, want dan 'weten ze er ook niets van'.

Tele2 handelt niets af, behalve blablabla per de telefoon.
Als er iets is moet JIJ maar zorgen dat je iemand aan de telefoon krijgt, je moet het er bij Tele2 uit trekken. Zoooo stropirig.

Ik haal even deze topic aan: https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/niet-serieus-genomen-66174

Mijn ervaring is soortgelijk. Ik ben wat dat betreft niet tevreden over Tele2.
En nou svp stoppen met zeuren 'dat weet je toch', 'het staat op de website', en 'dat ondersteunen we niet'.
Ik geef hier iets aan wat mij en meerdere anderen niet zint. Pik dat even op svp!

Als Tele2 even een emailadres open stelt kan de klant daar een bericht naar toe sturen, de klant heeft een bewijs van melding, en Tele2 kan rustig aan de probleemoplossing werken.
Nu vernemen wij niets.
Reputatie 2
Hoi marclouise,

Ik heb je topic verplaatst naar een subforum waar deze beter past. Op de pagina die @eric heeft gedeeld zie je alle contactmogelijkheden die we bieden:

De Chat? Is een robot. die weet niets, behalve waar afdeling verkoop zit.
Facebook en Twitter? Laat me niet lachen. Ongeschikt voor administratieve communicatie. Alleen voor fans.
Forum? 'Dat ondersteunen wij niet', of 'neem even contact op met iemand anders'.
Mijn Tele2? Daar staat alleen wat ik afneem.
Winkel? Die belt voor mij naar telefoonnumer service Tele2.
Telefoonnummer service? Als je geduld hebt krijg je ze aan de lijn, ze sturen nooit een gespreksverslag terug.
Telefoonnummer verkoop? Ja!!!!!!!!!!!!!! Staat altijd voor je klaar.
Postadres? Daar staat waarschijnlijk een grote container waar alle post ongelezen in verdwijnt.
Retouradres? Daar krijg je ook geen reactie van.
Klacht? Mijn klantnummer wordt niet herkend. Opgestuurd per post: geen reactie.
Schadevergoeding? "Wij nemen binnen 10 dagen contact met U op." Nooit wat van ze gehoord.

(Email? Hebben we niet. / No reply. / Delivery failed: mailbox full.)
Reputatie 7
Badge +4
Tja met zo'n instelling kom je niet veel verder. Misschien wil je jouw probleem hier voorleggen. Dan kunnen medeklanten meedenken en een moderator er ook eens naar kijken. Als je dat ook niet wilt heb je niet veel te zoeken op dit forum want dat is hoe het hier werkt.
Reputatie 1
maar waarom hebben jullie eigenlijk geen e mail adres zoals telfort,kpn en noem maar op???
Reputatie 7
Badge +4
Dat moet je aan Tele2 vragen. Wij medeklanten kunnen alleen aangeven wat er wel mogelijk is. Daar is dit forum voor bedoeld.
Reputatie 2
Tja met zo'n instelling kom je niet veel verder. Misschien wil je jouw probleem hier voorleggen.
O nou ligt het aan mijn instelling? Het probleem wordt hier toch voorgelegd?
Als je er geen oplossing voor hebt, reageer dan niet, maar laat dan iemand van de figuren "... van Tele2" aan het woord.

We zijn er niet mee gediend dat jij een scheve situatie toedekt. Daarvoor wordt dit forum nu door jou ingezet.
Je werkt ons even lekker tegen.
Het probleem van TS is, dat er geen e-mail adres van Tele2 is. Verder geen vragen. Dan krijg je bovenstaande antwoorden.😭
Reputatie 1
daarom hoop ik dat er iemand van tele2 reageerd op mijn vraag...
Reputatie 4
Badge
Hoi Patrick41,

Helaas kan ik je niet aangeven waarom er geen emailadres beschikbaar is voor mailen naar Tele2 rechtstreeks. Het enige wat ik kan doen is verwijzen naar onze andere contactmogelijkheden 🙂.

Mark
Reputatie 4
Badge
Hoi marclouise,

Ik sluit nu je topic. Mocht je nog vragen hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen.

Mark