vraag

klacht redeem en tele2

• 24 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 146 x bekeken

Ik heb een klacht over de service

Mijn telefoon heb ik al een aantal weken geleden opgestuurd om hem in te ruilen. Niet gelezen dat dit een enorme domme fout is om te doen. Zoveel reacties online met hetzelfde probleem als ik. Telefoon ingeleverd en geen geld ontvangen. Nu kreeg ik vorige week maandag eerst een bericht dat ik het geld binnen 4 werkdagen op mijn rekening zou moeten hebben. Dat heb ik niet. Daarna kreeg ik een sms op dezelfde dag dat ik binnen 3 werkdagen meer zou horen en mijn telefoon goed is ontvangen. Ook dit is niet gebeurd. Tele2 gebeld, zij kunnen hier niks mee?! Redeemnl aantal keer gemaild, geen reactie. Persoonlijk vind ik dit erg slechte service. Nu weet ik niet waar ik aan toe bent en wanneer ik het geld ontvang. Als ik het uberhaupt ga ontvangen. 

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Er zijn meer vragen over de langere periode die Redeem neemt om tot uitbetaling over te gaan. Toch zien we op het forum ook dat mensen uiteindelijk hun geld wel krijgen. Tele2 medewerkers hebben echter geen inzicht in die transacties, zij kunnen/mogen niet in de Redeem administratie kijken.

Nou weinig tot vrijwel geen mensen bevestigen dat ze het geld hebben ontvangen. Vind het belachelijk dat sommige mensen 3 maanden moeten wachten, terwijl er 4 werkdagen word gezegd. Anders wil ik gewoon mijn telefoon terug.

Reputatie 7
Badge +4

Misschien kun je dat aan Redeem vragen? Dan hoeven ze geen geld te storten naar je.

Reageer