JBL speaker actie

• 15 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 322 x bekeken

Beste,

Ik ben een nieuwe klant bij jullie en kijken uit naar het moment dat
onze tv en internet kan worden aangesloten, dit zal per 18 oktober
gebeuren

Ik heb een vraag: 18 oktober wordt mijn aansluiting voor internet en tv
aangesloten , mijn nummer van de Bestelling is 4315362

Ik ben een nieuwe klant, nu zie ik op de website dat er een actie is dat
je een gratis JBL speaker krijgt bij een nieuwe abonnement.

Nu heb ik de aanvraag gedaan op 1 oktober, is alles operationeel vanaf
18 oktober en deze actie gaat in per 8 oktober

Jullie begrijpen hoop ik dat ik heel graag ook in aanmerking wilt komen
voor deze speaker, mede omdat dit precies in de periode is dat ik het
abonnement heb afgesloten.

Alvast dank voor jullie reactie en meedenken en hoop dat jullie begrijp
voor mijn standpunt/mening hebben.

Ik had dit graag één op één willen mailen, maar kan geen mailadres van jullie vinden

Bert

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Er is inderdaad geen email adres en de actie geldt voor klanten die vanaf 8 oktober een abonnement hebben aangeschaft. Zie ook een eerder antwoord van een moderator op eenzelfde vraag van een andere klant: https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/contract-te-vroeg-ingegaan-73595/index1.html#post449156
Beste Eric,

IK vind het heel vervelend dat ik op deze manier met jullie als Tele 2 moet communiceren, waarom niet gewoon één op één met iemand van Jullie i.p.v. via een forum?

Ik had ook op meer coulance gerekend, zeker omdat de aanvraag helemaal is misgegaan (verdwenen binnen Tele 2) , na zelf bellen is het e.e.a. weer opgepakt door jullie en dit allemaal terwijl ik gewoon de bevestigingmail had ontvangen , reactie was dat jullie een tijd problemen hebben gehad met aanmeldingen via de website maar er zijn een aantal van die aanmeldingen blijven hangen volgens jullie.

Als nieuwe klant vind ik het dan ook redelijk als jullie mij wel in aanmerking laten komen voor de actie, mede omdat de aansluiting pas op 18 oktobert zal plaatsvinden en we de nodige problemen ( veroorzaakt door Tele 2) hebben gehad ,

Nogmaals heel vervelend om zo te moeten communiceren met jullie via dit Forum, liever heb ik dit gewoon één op één besproken

Groet,

Bert
Reputatie 7
Badge +4
Hier op het klantenforum praat je met andere klanten, zoals ik. Wij bespreken vragen met elkaar en ik haalde een topic aan waar een bijdrage door een moderator van Tele2 is gedaan. Deze zijn te herkennen aan hun naam + "van tele2". De directe 1:1 klantenservice is er alleen telefonisch. De actievoorwaarden kun je ook hier vinden: https://www.tele2.nl/shop/thuis/gratis-jbl-voorwaarden/. Ook wel opmerkelijk: er zijn er 2000, en op is op.