beantwoord

Inzicht in maandelijks Unlimited dataverbruik

• 14 januari 2020
  • 2 reacties
  • 61 x bekeken

• Durft te posten
  • 1 reactie

Goedenavond,

Sinds een paar maanden heb ik een unlimited data abonnement en ik zou eigenlijk wel eens willen weten hoeveel data ik daadwerkelijk per maand verbruik. Ik ging er eerst vanuit dat het maandelijks verbruik wel op de verbruiksspecificatie van de factuur terug te vinden zou zijn maar helaas is dat niet het geval. Het enige wat terug te vinden is m.b.t. mobiele data zijn de bundelboosters die je tijdens de factuurperiode hebt aangevraagd.

Is het mogelijk om een overzicht te krijgen van het maandelijks dataverbruik bij een unlimited data abonnement of geeft Tele2 dat gewoon niet vrij?

icon

Beste antwoord door Cypher 14 januari 2020, 18:12

Wat jij wilt dat kan zowat iedere Smartphone tegenwoordig, bijhouden hoeveel data jij verbruikt hebt in een door jezelf ingestelde periode.

Maar dan moet ik er wel bij zeggen dat er een verschil kan zitten tussen wat jij berekent en wat Tele2 berekent, dat heeft te maken met het afronden van maar dat is minimaal.

Verder geeft Tele2 ook geen info waaraan jij die data verbuikt hebt vanwege de AVG wet, dan geven ze je wel de sessies door.

Als jij dan hier doorgeeft om welk merk type (en besturingsversie) Smartphone het gaat, dan kan men je er hier doorheen loodsen hoe dat te doen, of je gebruikt Google of zo dan vind je dat ook wel.

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Wat jij wilt dat kan zowat iedere Smartphone tegenwoordig, bijhouden hoeveel data jij verbruikt hebt in een door jezelf ingestelde periode.

Maar dan moet ik er wel bij zeggen dat er een verschil kan zitten tussen wat jij berekent en wat Tele2 berekent, dat heeft te maken met het afronden van maar dat is minimaal.

Verder geeft Tele2 ook geen info waaraan jij die data verbuikt hebt vanwege de AVG wet, dan geven ze je wel de sessies door.

Als jij dan hier doorgeeft om welk merk type (en besturingsversie) Smartphone het gaat, dan kan men je er hier doorheen loodsen hoe dat te doen, of je gebruikt Google of zo dan vind je dat ook wel.

Thnx voor je reactie! Ik kan het inderdaad zien in de instellingen van mn telefoon.

Reageer