beantwoord

interactieve tv installeren lukt niet

• 29 december 2017
  • 9 reacties
  • 348 x bekeken

Ik heb sinds vandaag mijn nieuwe tele2 pakket ontvangen voor de interactieve tv. Eerder had ik een pakket zonder opnemen, dit heb ik er nu wel bij. Maar het installeren van mijn nieuwe ITV lukt niet. Ik krijg een melding in beeld met maximum aantal digitale itv decorders aangesloten, druk op ok om te herstarten.
Wanneer ik dit doe gebeurd er ook niks. En krijg ik hetzelfde scherm weer in beeld.

(ik heb maar 1 interactieve tv aangesloten)
icon

Beste antwoord door BaardDraakje 29 december 2017, 11:47

Hey Sanne,

Welkom op het forum! 🙂

Deze foutmelding betekent dat de oude decoder vast is blijven hangen in het systeem waardoor de nieuwe zich niet kan aanmelden. Het handigste is om even de klantenservice te bellen op 020 - 754 4444. De medewerker aan de lijn kan dan de oude decoder voor je verwijderen.

Je kan natuurlijk ook wachten op een moderator maar dat kan vaak een dag duren voor er een reactie komt. Mocht je hiervoor kiezen, zet dan alvast even je klantnummer in je forumprofiel. Dan kunnen ze namelijk gelijk bij je gegevens 🙂
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hey Sanne,

Welkom op het forum! 🙂

Deze foutmelding betekent dat de oude decoder vast is blijven hangen in het systeem waardoor de nieuwe zich niet kan aanmelden. Het handigste is om even de klantenservice te bellen op 020 - 754 4444. De medewerker aan de lijn kan dan de oude decoder voor je verwijderen.

Je kan natuurlijk ook wachten op een moderator maar dat kan vaak een dag duren voor er een reactie komt. Mocht je hiervoor kiezen, zet dan alvast even je klantnummer in je forumprofiel. Dan kunnen ze namelijk gelijk bij je gegevens 🙂
Reputatie 4
Badge +3
Hey!

Is het al gelukt?
mocht het nog niet werken zou je dan een klantnummer aan je profiel kunnen toevoegen? Dan kijk ik even met je mee.
Hey!

Is het al gelukt?
mocht het nog niet werken zou je dan een klantnummer aan je profiel kunnen toevoegen? Dan kijk ik even met je mee.

Hoi nee het is nog niet gelukt. Mijn klantnummer is : B0007256355
Reputatie 4
Badge +3
Als je je tv kastje nu van het stroom af haalt en weer aansluit moet alles gaan werken. :)

Fijne jaarwisseling alvast!
Als je je tv kastje nu van het stroom af haalt en weer aansluit moet alles gaan werken. :)

Fijne jaarwisseling alvast!

Super hij doet het dankjewel! Jij ook een fijne jaarwisseling!
Goedenavond,

Ik heb hetzelfde probleem. Had 2 gewone decoders, waarvan er 1 vervangen moet worden voor een nieuwe decoder met opnemen en pauzeren. In de brief bij het pakket staat dat hij vanaf 30-12-2017 na 18 uur zou moeten werken. Maar helaas, ook de melding maximale aantal decoders aangesloten.
Ben benieuwd of dit ook opgelost kan worden, mvg Reinier
Reputatie 5
Badge +2
@reinier007

Het handigste is om even een eigen topic aan te maken. Op die manier blijft het voor iedereen overzichtelijk en kun je sneller geholpen worden. Je reactie in dit topic wordt namelijk niet opgepakt
@reinier007En zet dan je klantnummer in je profiel en niet op dit openbare forum. Je klantnummer is nl. je identificatie en moet je dus niet openbaar maken.

Je heb ook nog ruim 40 minuten om het in bovenstaand bericht weg te halen door op de drie puntjes rechtsonder je bericht te klikken en dan op "Bewerk" (kan dus tot een uur na plaatsing)
Oke bedankt, ik ga volgende week de klantenservice wel bellen. Vind het allemaal te lastig worden.