instellen email in outlook 2016 365

• 6 september 2018
  • 5 reacties
  • 5390 x bekeken

op mijn nieuwe laptop veel problemen met instellen emailaccount. Steeds foutmeldingen. Oneindig veel zoeken en naar domweg gewoon klikken kwam ik op onderstaande uit en toen kon ik wel mijn zonnetaccount instellen. Geen idee waarom via deze weg wel en niet via de route "opstarten outlook2016" zeg maar. Als persoon met twee linkerhanden maar stug volhouden toch wel een goed gevoel dat het mij uiteindelijk lukte.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Geweldig zoals je het hebt beschreven, ik denk dat je hiermee een hoop mensen een grote dienst bewijst.
Bij mij hetzelfde, nieuwe laptop en ik kreeg outlook 2016 maar niet aan de gang.
Uiteindelijk via dezelfde weg zoals jij, na lang zoeken en proberen toch gelukt.
Helder beschreven.
Geweldig deze oplossing. Dank je wel.
Wie maakt voor TELE2 iets vergelijkbaars voor de nieuwe Office 2019 voor Windows 10?
Prachtig werk.
Ik kan geen mogelijkheid vinden om alleen een gebruikersnaam in de nieuwe Outlook 2019 op te geven (dus zonder de @versatel.nl).
Elders op het forum staat ook een wanhoopskreet!
Reputatie 5
Badge +3
Het probleem is dat dit niet een programma van Tele2 is en deze topic is ook van een andere klant die de oplossing heeft gevonden. Wij kunnen hier geen ondersteuning in bieden als het niet goed werkt. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 7
Badge +1
Ik heb niets tegen Jasper, maar drukte onbedoeld op de like knop en er is geen un-like optie.

Kijk wel uit met pop3 gebruiken om je mail op te halen. Hierbij staat je mail alleen op je lokale pc en zal je zelf voor backups moeten zorgen. IMAP of het gebruik van een Gmail of outlook.com mailadres is een stuk moderner en zorgt ervoor dat je vanaf meerdere apparaten je mail kan benaderen en behandelen, waarbij alle apparaten continu gesynchroniseerd worden.