vraag

Hoe lang duurt abonnementsverlenging

Hallo,
Ik ben nieuw bij tele2 en heb een maandje geleden een abonnement met simkaart gekocht bij belsimpel.nl. Dit abonnement zou een maand duren en dat heeft het ook zonder problemen gedaan.
Dus ik wil graag mijn abonnement verlengen en dit heb ik dan ook bij tele2 aangevraagd via de app. In deze app zou ik ook meer info over de bestelling moeten krijgen, maar de enige informatie die ik krijg is dat gister mijn nieuwe contract zou zijn ingegaan.
Dus volgens de app zou ik gister al een verlengt abonnement hebben, maar er staat ook meteen bij dat hij dezelfde dag alweer afgelopen is. Ik zit nu al twee dagen zonder belminuten, sms of dataverbinding en dit is erg onhandig.
Kan hier wat aan gedaan worden? En hoe lang duurt het voordat ik weer gewoon kan bellen e.d.?

4 Reacties

Reputatie 4
Badge +4
Je hebt een abonnement gekozen welke maandelijks opzegbaar is. Je hoeft niet elle maand te verlengen, het abonnement loopt gewoor door totdat jij met een maand opzegtermijn het abonnement opzegt. Als je het abonnement wilt veranderen of b.v. een toestel erbij kiezen, dan kies je voor verlengen. Bv via www.tele2.nl/verlengen
Mijn abonnement bleek maar een maand te duren en heb hem proberen te verlengen met eentje die maandelijks opzegbaar is. Helaas zegt tele2 app dat dit gister al zou ingaan. Maar kan niet bellen, smsen of gebruik maken van mijn 4g. Hier zit hem het probleem
Reputatie 4
Badge +4
Bel dan belsimpel even want een abonnement dat na 1 maand automatisch stopt bestaat niet.
Reputatie 2
Badge +2
Hallo,

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Jeroen M.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Jeroen M

Reageer